نواقص مصوبات سفر قبلی به تبریز پیگیری می شود

رییس جمهور کشورمان، بررسی وضعیت اجرایی ۲۳ طرح مصوب دور نخست سفر استانی به آذربایجان شرقی را هدف اصلی سفر امروز خود به تبریز خواند و گفت: در این سفر نواقص اجرای این مصوبات پیگیری می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه در بدو ورود به تبریز در فرودگاه شهید مدنی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بسیار خوشحالم که خداوند به من و همراهانم توفیق داد در ماه پربرکت شعبان امروز و فردا میهمان مردم غیورو دلاور آذربایجان به ویژه تبریز باشیم. 

وی افزود: در این سفر وضعیت مصوبات سفر قبلی بررسی می شود تا ببینیم چقدر از آنها اجرایی و چقدر اجرایی نشده است و دلیل طرح های باقیمانده و چگونگی اتمام آنها نیز بحث خواهد شد. 

وی اضافه کرد: اولین هدف این دور از سفر این است که اگر وعده ای داده‌ایم، بررسی کنیم که عملیات اجرایی آنها در چه حالی است. طرح ها و برنامه هایی است که برای امسال و دو سال آینده برای اجرایی شدن مورد نظر است و این طرح ها امروز در شورای اداری مطرح می شود. 

وی با تبریک انتخاب تبریز به عنوان «پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸»، گفت: فردا در آیین افتتاح رسمی این رویداد مهم شرکت می کنم. جای خوشحالی است که جهان اسلام تبریز را به عنوان یک شهر تاریخی به عنوان پایتخت گردشگری خود در سال ۲۰۱۸ انتخاب کرده است. امروز هم چنین با مسوولان استانی، طرح های توسعه آذربایجان شرقی بررسی می شود.

رییس جمهورکشورمان امروز در راستای دور دوم سفرهای استانی و برای شرکت در آیین افتتاح رسمی رویداد بین المللی تبریز ۲۰۱۸ به آذربایجان شرقی سفر کرده است. در این سفر ۶ هزار میلیارد تومان طرح عمرانی و خدماتی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

در سفر قبلی رییس جمهوری کشورمان به آذربایجان شرقی در اواخر اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ شمسی ۲۳ طرح با ۹۴۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد. 

کد خبر 342263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.