نمایشنامه‌خوانی، نمایشگاه‌های هنری و کارگاه فیلم‌نامه

پنج برنامه هنری جدید در هفته جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، نمایشنامه‌خوانی «اعترافاتی درباره زنان» (سعیده سالاری) برگزار می‌شود. این نمایشنامه‌خوانی، ۵ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۲:۳۰ در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اجرا می‌شود.

همچنین اولین پاتوق یکشنبه‌های تئاتر در سال جدید برگزار می‌شود. این نشست به تکریم رسول هنرمند، مدیر سابق خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان و معارفه مدیر جدید این خانه، جواد ایزددوست و شرح سیاست‌ها و فعالیت‌های خانه تئاتر در سال جدید اختصاص دارد.

این نشست یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸ در سالن سعدی واقع در خیابان استانداری برگزار می‌شود.

نمایشگاه عکس عطا مقتدری هم در گالری سایان برگزار می‌شود. این نمایشگاه از ۳۱ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه در گالری سایان واقع در خیابان آذر برگزار خواهد شد.

نمایشگاه «تجسم خلاق» شامل نقاشی‌های عباس خلیلی هم برگزار می‌شود. این نمایشگاه از ۳۱ فروردین تا ٦ اردیبهشت‌ماه ساعت ١٧ تا ۲۰ در گالری سروستان واقع در بلوار جهاد برگزار خواهد شد.

همچنین دبیرخانه اولین جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت با همکاری دانشگاه سپهر و حوزه هنری استان اصفهان، کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی «ساختار فیلم کوتاه» را برگزار می‌کند.

مدرس این کارگاه، شاهپور شهبازی خواهد بود و این کارگاه، پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در سالن سعدی واقع در خیابان استانداری برگزار خواهد شد.

کد خبر 342200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.