خودکفایی و تولید نقش مهمی بر چیرگی در جنگ اقتصادی دشمن دارد

نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کاشان گفت: جایگاه کار و کارگر در روایت ها و آیه های قرآنی بسیار برجسته و گرامی داشته شده و افرادی که برای گذران زندگی تلاش می کنند، مانند افرادی هستند که با سلاح در میدان جنگ با دشمن مبارزه می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نماز جمعه کاشان افزود: توانایی و اقتدار یک ملت در گرو تلاش جامعه علمی و دانش آموختگان آن کشور است و از همین روی سیاست نظام های استکباری، عقب نگه داشتن نظام آموزشی کشورهای اسلامی بوده و صهیونیست ها نوجوانان و جوانان کشورهای اسلامی را هدف قرار دادن.

وی با قدردانی از خیران مدرسه و دانشگاه ساز اظهار کرد: با توجه به ترک تحصیل و بازماندن از فعالیت علمی شماری از دانش آموزان و دانشجویان به علت مشکلات مالی، لزوم تقویت صندوق های حمایتی در این زمینه احساس می شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان با اشاره به روز جهانی کارگر گفت: جایگاه کار و کارگر در روایت ها و آیه های قرآنی بسیار برجسته و گرامی داشته شده و افرادی که برای گذران زندگی تلاش می کنند، مانند افرادی هستند که با سلاح در میدان جنگ با دشمن مبارزه می کنند.

وی خودکفایی، تولید و نقش آنها در اقتدار و استقلال ملی را برای چیرگی بر جنگ اقتصادی دشمن و همچنین حمایت از کارگران و مدیران صنایع را یک وظیفه ملی و اسلامی عنوان کرد.

آیت الله نمازی همچنین با تبریک سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) تصریح کرد: معنای انتظار، التزام عملی به انجام واجبات، ترک محرمات الهی و حساس بودن به حق مردم است و تنها دعا خواندن مصداق انتظار تعریف نمی شود.

وی با اشاره به شکست تروریست های تکفیری در کشور سوریهگفت: آمریکا در فکر توطئه جدیدی در منطقه برای براندازی دولت و حکومت بشار اسد و شکست دادن محور مقاومت است.

امام جمعه کاشان افزود: ائتلافی شش ضلعی برای تغییر و تضعیف سوریه و جلوگیری از ثبات امنیتی دولت این کشور است و جهان اسلام باید توجه جدی به آن داشته باشد.

وی اضافه کرد: هم اکنون غیر از آمریکا، نیروهای نظامی ترکیه، نیروهای پراکنده باقیمانده از داعش، کردهای سوریه و رژیم صهیونیستی در آن کشور حضور دارند و استکبار جهانی برخی کشورهای عربی را تشویق به اعزام نیرو به سوریه می کند.

کد خبر 341993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.