یک نمایشگاه و یک نشست عکاسی

دو رویداد عکاسی در هفته جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه عکس گروهی پرتره از ۳۱ تا ۶ اردیبهشت‌ماه هرروز از ساعت ۱۷ تا ۲۱.۳۰ در گالری گمان اصفهان واقع در خیابان خاقانی برپا می‌شود.

دبیر هنری این نمایشگاه، سید علی میرعمادی و دبیر اجرایی آن، سیامک رضاپور است و آثاری از آرمین امیریان، وحید بابایی، حامد بدیعی، سهیل زندآذر، مریم سعیدپور، محمد سرخابی، بابک فتح‌اللهی، محمدرضا مؤمنی، سالار ارکان، یوسف باقری، حسین بهارلو، مسیح باغبان، بنفشه پیش‌خوان، دامون رشیدزاده، مهدی زرگر، سیاوش سهرابی، لیلا سلطانی، آزاده عزیزیان، علی‌اصغر علیمرادی، علی‌اصغر فیض‌الهی، محمدمهدی کاظمی، محبوبه کریمی، بابک مهرافشار، مهتاب محمدی، ملیحه میرزاخانیان، محمدحسین ناصحی، علی نجات‌بخش، نگار نقیه و مسعود نیکوکار در آن به نمایش درمی‌آید.

همچنین نشست «عکاسی دغدغه‌مند، نگاهی به پروژه عکس فقدان» به همت کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان برگزار می‌شود.

این برنامه با حضور شهرام احمدزاده ترکمانی و بهنام تاجمیر ریاحی و در راستای پروژه‌های عکاسی کمیته فنی کانون عکس است و پروژه‌ بعدی هم در این جلسه معرفی و تبیین می‌شود.

این نشست به همراه اهدای جوایز برگزیدگان جشنواره آساهی شیمبون ژاپن در سال ۲۰۱۷ خواهد بود و چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه ساعت ۱۷ در نگارستان امام خمینی برگزار خواهد شد.

کد خبر 341662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.