اقتدار نیروهای مسلح، پشتوانه مستحکم نظام است

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: دیانت و تقوا مهمترین ویژگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که در کنار اقتدار نظامی، باعث عزت و افتخار ایران اسلامی و پشتوانه مستحکمی برای نظام در جهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در پادگان گروه ۲۲ توپخانه ارتش در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در دروران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران به عنون پایگاه کشورهای غربی، برای حفظ منافع آنان تلاش می‌کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی روح خودباوری و امید را در مردم زنده کرد، گفت: نیروهای مسلح کشور در دوران پس از انقلاب به عنوان بازوی توانمند نظام در خدمت آرمان‌های انقلاب درآمدند.

امام جمعه شهرضا دیانت و تقوا مهمترین ویژگی نیروهای مسلح جمهوری سلامی ایران دانست و افزود: این ویژگی در کنار اقتدار نظامی، باعث عزت و افتخار ایران اسلامی، در جهان شده است.

حجت الاسلام یعقوبی ایران را امن‌ترین کشور منطقه دانست و تأکید کرد: تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) کشور را در برابر دسیسه‌های دشمنان حفظ کرده و مانع نفوذ نیروهای آنان به خاک کشور شده است.

وی اقتدار نیروهای مسلح و خودکفایی صنعت دفاعی کشور و قدرت بی‌نظیر بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را ناشی از اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب دانست.

امام جمعه شهرضا تصریح کرد: در سایه تدابیر هوشمندانه فرمانده معظم کل قوا، صنعت دفاعی کشور در جایگاهی قرار دار که در همه جهان کم‌نظیر است.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اظهار کرد: تحقق این شعار، نیازمند همکاری مردم و مسئولان در همه بخش‌ها است.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه اگر خواستار رونق اقتصاد ملی هستیم باید از تولیدات داخلی حمایت کنیم، تصریح کرد: تولید کالای باکیفیت و خرید محصولات داخلی، دو رکن مهم برای حمایت از کالای ایرانی است.

وی با اشاره به درپیش بودن سالروز مبعث پیامبر اسلام(ص) اظهار کرد: آن حضرت در زمان حیات خود، زمینه گرایش شمار زیادی از افراد به آیین نجات بخش اسلام را فراهم و به این وسیله آنان را از گمراهی به سوی نور هدایت کردند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه اخلاق نیکو، کمک به مردم و رسیدگی به اوضاع نیازمندان مهمترین ویژگی‌های پیامبر اسلام(ص) بود، تصریح کرد: این اخلاق پسندیده، دیگران را به سوی آیین اسلام جذب می‌کرد.

حجت الاسلام یعقوبی مهمترین توانمندی پیامبر اسلام(ص) را ایجاد وحدت و همبستگی بین مردم دانست و افزود: ایشان توانستند اختلافات قومی و قبیله‌ای را پایان دهند و بین مردم برادری و صلح برقرار کنند.

وی با اشاره به بخش‌هایی از تحولات منطقه خاورمیانه، اظهار کرد: عربستان سعودی با همکاری اسراییل و آمریک قصد دارد تا در منطقه آشوب و اغتشاش ایجاد کند.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: سران آل سعود به دنبال ایجاد منطقه نفوذ برای اسراییل و آمریکا در منطقه هستند تا به این وسیله به قدرت روزافزون جمهوری اسلامی مقابله کنند، اما آنان از پس نیز در دسیسه‌های شیطانی خود شکست می‌خورند.

کد خبر 341381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.