سران آل سعود و آمریکا به دنبال ایجاد ناامنی در کشورهای اسلامی هستند

نطنز-امام جمعه بادرود گفت: مثلث آل سعود،آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد ناامنی در کشورهای اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا ازشهرستان نطنز؛ حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بادرود اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که آمریکا و اسرائیل جنایتکار با همکاری آل سعود در کشورهای اسلامی منطقه آشوب ایجاد می کنند تا به منافع خودشان در منطقه برسند که یکی از آنها تثبیت رژیم غاصب اسرائیل است.

امام جمعه بادرود گفت: مثلث آل سعود، آمریکا و اسرائیل به دنبال ایجاد ناامنی در کشورهای اسلامی هستند تا بیشترین سوء استفاده را از وضعیت موجود در منطقه کنند حال آنکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی محکوم به شکست هستند.

قاسمی گفت: ایران امروز الگوی حکومت اسلامی در جهان است و اقتدار این کشور اجازه نمی دهد تا هیچ دشمنی حتی فکر تجاوز را در سر بپروراند.

وی افزود: دولت و ملت باید تلاش کنند و در کنار هم از ایران اسلامی که همانند الگویی مقتدر برای کشورهای منطقه و جهان، می درخشد، حمایت کنند.

امام جمعه بادرود در ادامه خطبه با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن مصوبه ارز، تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی و مردم از مصوبه دولت برای ساماندهی ارز حمایت کنند.

 خطیب جمعه بادرود شهادت جمعی از مدافعان حرم در حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه تیفور سوریه را تسلیت گفت و تاکید کرد: به طور حتم جمهوری اسلامی این اقدام رژیم صهیونیستی را پاسخی قاطع خواهد داد.

وی تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تعرض به امنیت و حریم مردم در پیام‌ رسان‌های داخلی حرام شرعی است را بسیار با اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: این فتوا باعث اطمینان خاطر مردم شده است و بسیاری از حاشیه ها در مورد استفاده از پیام رسان های داخلی را نیز از بین برده است.

وی با اشاره  روز ارتش گفت: اقتدار ارتش در کنار سپاه، بسیج و دیگر نیروهای مسلح امروز از این کشور یک ابر قدرت در عرصه بین المللی ساخته است.

کد خبر 341378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.