موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز از عوامل بی ثباتی اقتصادی است

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: با وجود بانک‌های دولتی و خصوصی در کشور نیازی به ایجاد مؤسسات مالی اعتباری غیر مجاز نیست زیرا این موسسات عامل بی ثباتی اقتصادی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، آیت اله سید علی طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با تبریک فرارسیدن عید مبعث، اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب ارتش جمهوری اسلامی یک نیروی مقتدر نظامی و مردمی که در جهت حفظ  آرمان‌های نظام  مجاهدانه در حال خدمت است.

وی گفت: به برکت خون شهدای مدافع حرم  و حزب اله سوریه شاهد آزاد سازی کامل موصل هستیم.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی ایران با قدرت تمام از اهانت بن سلمان شاه جوان سعودی در دیدار با رییس جمهور فرانسه بیانیه صادر کند.

وی گفت: با وجود بانک‌های دولتی و خصوصی در کشور نیازی به  ایجاد مؤسسات مالی اعتباری غیر مجاز نیست زیرا این موسسات عامل بی ثباتی اقتصادی هستند.

طهماسبی تصریح کرد:  دستگاه قضائی کشور در برخورد  با مفسدان اقتصادی جدی عمل کند،  دولت اجازه  ندهد پول ملی کشور  بی‌ارزش شود تا جایی که از کشورهای در حال جنگ پول ایران بی‌ارزش تر شود.

وی گفت: وظیفه تمام مسئولان رده‌های مختلف نظام این که در خرید کالا و خودرو از نوع ایرانی انتخاب کنند تا اقتصاد کشور رونق بگیرد.

طهماسبی تأکید کرد: پیام رسان‌های داخلی باید جایگزین تلگرام شود زیرا منبع جاسوسی در اقتصاد و بی ثباتی در کشور شده است.

وی افزود: مردم طبق وظیفه شرعی و ملی خود باید از پیام رسان داخلی استفاده کنند./

کد خبر 341377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.