انهدام باند ۴ نفره با کشف بیش از یک تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام باند ۴ نفره ای که قصد انتقال بیش از یک تن تریاک، حشیش و هروئین از مرزهای شرقی کشور به استان های مرکزی را داشتند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار کرد: در ادامۀ سلسله طرح های مقابله ای پلیس برای برخورد جدی و قاطعانه با باندها و شبکه های قاچاق مواد افیونی و سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان نائین از ورود یک محموله مواد مخدر به وسیله خودروی کامیون کشنده حامل سوخت مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران طی یک اقدام علمی و تخصصی پیچیده خودرو مذکور را هنگام عبور از منطقه شرق استان شناسایی و متوقف کرده و در بازرسی از آن مقدار یک تن و ۶۴ کیلو و ۶۵۵ گرم انواع مواد مخدر را که به شکلی ماهرانه در داخل تانکر مخصوص حمل سوخت جاسازی شده بود کشف کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این عملیات چهار قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، تصریح کرد: ۲۷۰ کیلو از این مواد حشیش، ۲۴۲ کیلو تریاک و ۵۵۲ کیلو و ۶۵۵ گرم هروئین است.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: سوداگران مرگ این محموله را در مرزهای شرقی کشور بارگیری کرده و قصد انتقال آن به استان های مرکزی را داشتند که با هوشمندی ماموران زمین گیر شدند.

فرمانده انتظامی استان از رشد ۲۱۵ درصدی کشفیات مواد مخدر این فرماندهی در ۲۲ روز اول سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: مبارزه پلیس با این معضل جامعه در دو عرصۀ برخورد با باندها و شبکه های قاچاق و برخورد با خرده فروشان در محلات و جمع‌آوری معتادان متجاهر انجام می شود که تا کنون موفقیت های خوبی در هر دو عرصه به دست آمده است.

کد خبر 341335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.