بهره‌برداری از باند دوم شهرضا – مبارکه تا پایان تیرماه

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: عملیات زیرسازی باند دوم مسیر شهرضا – مبارکه تا پایان خردادماه انجام و بهره‌برداری از این مسیر تا پایان تیرماه، آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد عصر امروز (پنجشنبه) در جلسه بررسی مشکلات تکمیل پروژه‌های راهسازی شهرضا، اظهار کرد: مردم فهیم و بافرهنگ شهرضا در همه عرصه‌های انقلاب پیشگام بوده‌اند و تلاش کرده‌اند تا دین خود را انقلاب، اسلام و خون شهدا ادا کنند.

وی با بیان اینکه مردم شهرضا لایق دریافت بهترین خدمات هستند، تصریح کرد: مردم این شهرستان، با همه کمبودها سازگار بوده‌اند و تاجایی که توانسته‌اند، به دیگران خدمت‌رسانی کرده‌اند.

فرماندار شهرضا خبرنگاران را واسطه بین مردم و مسئولان دانست و افزود: رسالت اصلی خبرنگاران در این شرایط، امیدآفرینی و ایجاد انگیزه در میان اقشار مختلف مردم است.

رفیعی‌نژاد ادامه داد: جامعه به اخبار خوب نیاز دارد، مردم باید بدانند مسئولان با همه توان برای خدمت به آنان تلاش می‌کنند، اما انتقال آگاهی از وضع موجود تنها از طریق خبرنگاران ممکن است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های نیمه تمام راهسازی در این شهرستان، گفت: موقعیت جغرافیایی شهرضا شرایطی را ایجاد کرده است که مهمترین محورهای مواصلاتی کشور از مسیر این شهرستان می‌گذرد.

فرماندار شهرضا اضافه کرد: موقعیت بین‌راهی شهرضا شرایطی را ایجاد کرده که در ساعات مختلف شبانه روز، شمار بسیاری از مسافران و خودروهای سبک و سنگین، از محورهای مواصلاتی منتهی به آن می‌گذرند.

رفیعی‌نژاد اظهار کرد: لازم است مسیرهای مختلف شهرستان شهرضا، براساس استانداردهای راهسازی ایجاد، بازسازی یا بهسازی شود.

وی تأکید کرد: نهادهای اجرایی، مردم و مسئولان شهرضا، با امکانات شهرستانی خدماتی ملی و به همه مردم ارایه می‌دهند، بنابراین این شهرستان نیازمند حمایت ویژه مسئولان ارشد کشوری و استانی است.

فرماندار شهرضا گفت: براساس قول مساعد مسئولان اداره‌کل راه و شهرسازی و راهداری استان و پیگیری‌های مستمر نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، عملیات زیرسازی باند دوم محور شهرضا – مبارکه به طول ۱۵ کیلومتر تا پایان خردادماه و عملیات آسفالت این مسیر تا پایان تیرماه، به اتمام می‌رسد.

رفیعی‌نژاد اضافه کرد: کلنگ احداث تقاطع غیرهمسطح بسیج، که باتلاش نماینده شهرستان در شمار پروژه‌های ملی تعریف شده است، در اردیبهشت‌ماه امسال به زمین زده می‌شود.

وی تأکید کرد: مردم شهرستان در سال ۱۳۹۷ شاهد تلاش مسئولان شهرستان برای حل مشکلات موجود و برطرف کردن نارسایی‌ها خواهند بود.

فرماندار شهرضا گفت: همه باید به آینده درخشانی که در انتظار همه ماست امیدوار باشیم و بدانیم که با تلاش و کوشش مسئولان و حمایت و همراهی مردم، همه مشکلات برطرف می‌شود.

کد خبر 341331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.