بهنام سراج: باور نداریم که سپاهان به این وضعیت دچار شده

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شرایط سپاهان پس از ۱۵ سال حضور در لیگ برتر خوب نیست اما فوتبالی که سپاهان ارائه می دهد با نتایج این تیم همخوانی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهنام سراج در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان گفت: فوتبالم را از اصفهان و از تیم پلی اکریل شروع کردم و افتخار می کنم که به این مهم رسیده‌ام، مربیان خوبی در اصفهان بودند که اکنون خبری از آن‌ها ندارم و امید وارم هر کجا هستند موفق باشند.

وی افزود: بازی سختی داریم و شرایط سپاهان بعد از حضور ۱۵ ساله در لیگ برتر خوب نیست، فوتبالی که سپاهان ارائه می دهد با نتایج این تیم همخوانی ندارد اما ما آنالیز و شناخت خوبی از آن ها داریم.

سراج با اشاره به استفاده از بازیکنان جوان در تیم صنعت نفت تصریح کرد: بازی‌های هفته‌های پایانی حساس است، به دلیل برخی حرف و حدیث هایی که رسانه ها مطرح شد، جوانان را نیاوردیم و با تیم اصلی به اصفهان آمده‌ایم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: آمادگی نسبتاً خوبی داریم، معمولا صنعت نفت مقابل تیم های اصفهانی انگیزه خاصی دارد، در جدول شرایطی داریم که می توانیم بالاتر برویم و به دنبال ۳ امتیاز هستیم. جایگاه هشتم و ششم با هم تفاوت دارد و تیم مقابل به ما اجازه نمی دهد تا بی انگیزه باشیم.

سراج در پاسخ به این سوال که " آیا فکر می کردید مقابل سپاهانی قرار بگیرید که برای نیفتادن می جنگد؟" اظهار کرد: خودمان هم باور نداریم که سپاهان به این وضعیت دچار شده است، از اصفهانی ها می خواهم که از تیم شهرشان حمایت کنند و مطمئن باشید که این زنگ خطر تا در سال های آتی اصفهانی ها به گونه ای بازیکن جذب کنند که به این وضعیت دچار نشوند. 

وی افزود: داوود نوشی‌صوفیانی محروم و حسین بغلانی مصدوم است و همراه ما نیستند.

کد خبر 341320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.