آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان جنوب استان در شهرضا

شهرضا - رییس اداره آموزش و پرورش شهرضا گفت: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان منطقه جنوب استان، به میزبانی شهرضا آغاز شد.

محمود رستگار در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: در روزهای ۲۲ و ۲۳ فروردین‌ماه، شهرضا میزبان ۷۰۰ نفر از دانش‌آموزان فعال قرآنی از شهرستان‌های مبارکه، دهاقان، سمیرم، شهرضا و منطقه (۳) آموزش و پرورش استان است.

وی تصریح کرد: این دانش آموزان در دو گروه دختران و پسران از مقاطع اول و دوم متوسطه، برای شرکت در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی، به شهرضا آمده‌اند.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرضا با بیان اینکه نخستین روز برگزاری مسابقات ویژه گروه دختران است، گفت: در روز پنجشنبه ۲۳ فروردین‌ماه نیز گروه پسران با یکدیگر به رقابت می‌پدازند.

رستگار ادامه داد: از شهرستان شهرضا ۱۱۶ دانش آموز شامل ۵۰ دختر و ۶۳ پسر در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند، در حالی که هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی از شهرستان در دو گروه ۵۰۰ نفری دختران و پسران، برای شرکت در این مسابقات، معرفی شده‌اند.

به گزارش ایمنا، این مسابقات در دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا و مراسم اختتامیه آن، در تالار شهید آوینی این دانشگاه، برگزار می‌شود.

کد خبر 341196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.