امتحانات دانش آموزان از یکم خردادماه آغاز می شود

رییس اداره سنجش و ارزیابی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امتحانات نهایی مقاطع تحصیلی دانش آموزان سال سوم متوسطه مدارس روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و دیگر مدارس از یکم خردادماه آغاز و تا ۲۳ خرداد ماه ادامه می یابد.

مجید عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: براساس آیین نامه آموزش پرورش، امتحانات تمام مقاطع تحصیلی از اول خرداد آغاز می شود، اما زمان پایانی امتحانات دانش آموزان با توجه به تعطیلات و تعداد دروس مقاطع تحصیلی متغیر است.

وی با بیان اینکه امتحانات مدارس پیش دانشگاهی از یکم تا ۹ خردادماه و مدارس فنی حرفه ای و کار و دانش نیز از یکم تا ۱۳ خردادماه ادامه خواهد داشت، افزود: امتحانات نهایی مقاطع تحصیلی دانش آموزان سال سوم متوسطه مدارس روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و دیگر مدارس از یکم خردادماه آغاز و تا ۲۳ خرداد ماه ادامه می یابد.

رییس اداره سنجش آموزش و پرورش استان گفت: تمامی کلاس های آموزشی مدارس تا پایان اردیبهشت ماه دایر است، بنابراین تمام معلمان باید تا پایان اردیبهشت ماه برای تدریس در مدارس حضور داشته باشند، ضمن اینکه معلمان در خردادماه نیز برای برگزاری امتحانات و تصحیح اوراق در مدارس حضور خواهند داشت.

عسگری گفت: موضوعی با عنوان مطالعه آزاد برای دانش آموزان وجود ندارد و هیچ مدرسه ای نباید برای این موضوع مدرسه را به مدت یک هفته تعطیل کنند.

کد خبر 340978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.