۱۳ هزار ماموریت فوریت‌های پزشکی در نوروز انجام شد

رییس مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان گفت: در مدت اجرای طرح امداد نوروزی بیش از ۱۳ هزار ماموریت فوریتهای پزشکی در استان اصفهان انجام شد.

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در طرح امداد نوروزی امسال که از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین اجرا شد، تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی به ۱۳ هزار و ۶۰۴ ماموریت اعزام شدند که از این تعداد ۳ هزار و ۷۵۰ ماموریت، تصادفی و ۹ هزار و ۸۵۴ ماموریت، غیرتصادفی بود. هم‌چنین از مجموع حوادث رانندگی در این مدت ۲ هزار و ۶۳۹ مورد در مناطق شهری و یک هزار و ۱۰۳ مورد جاده ای بوده است.

وی افزود: در نوروز امسال۱۲ماموریت احیای موفق و ۲۴ مورد امدادرسانی در خصوص مسمومیت با منوکسیدکربن در استان اصفهان انجام شد.

رییس مرکز اورژانس اصفهان با اشاره به ۴ ماموریت امداد هوایی و انتقال ۱۰ مصدوم به بیمارستان توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ خاطرنشان کرد: در طرح امداد نوروزی سال ۹۷ تعداد ۳۲ ایستگاه سلامت در سطح استان ایجاد شد که در این مدت، یک هزار و ۳۷۴ نفر به این پایگاه ها مراجعه کردند.

راستین گفت: در مدت اجرای طرح امداد نوروزی تعداد ۱۴۰ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در میادین، جاده ها و مکانهای تفریحی و گردشگری پرتردد مستقر شدند که مدت استقرار روزانه هر پایگاه ۷ ساعت بوده است.

وی با اشاره به ۲۰ هزار و ۵۸۰ ساعت استقرار آمبولانس ها در این مدت، افزود: در این مدت ۱۵۹ مورد بازدید کارشناسان ناظر از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی و ۶۲ مورد بازدید از ایستگاه های سلامت انجام شد.

کد خبر 340842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.