برخورد با قاچاق کالا بخش تولید را رونق می بخشد

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: برخورد با قاچاق کالا و جلوگیری از عرضه چنین کالاهایی بخش تولید را رونق می بخشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از  شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه نماز جمعه با اشاره به حجم بالای قاچاق کالا در برخی از بازارها اظهارکرد: فروشندگان، مسئولان و مردم هر کدام به سهم خود از عرضه و استفاده کالای قاچاق خوداری کنند.

وی افزود: برخورد با قاچاق کالا و جلوگیری از عرضه چنین کالاهایی بخش تولید را رونق می بخشد و واحدهای تولیدی در حال رکود و تعطیل در چرخه تولید فعال می شوند و مشکلات ناشی از آن از جمله بیکاری کاهش می یابد.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون به وابستگی آل سعود نسبت به دولت آمریکا اشاره کرد و گفت: آل سعود با وابستگی به آمریکا و فرمانپذیری از این حکومت ظالم اقتدار خود را از بین برده و ذلت و مشکلات را برای کشورشان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: ماندگاری آمریکا در سوریه نیازمند حمایت آل سعود است و ترامپ بر این مسئله تاکید دارد و آل سعود نیز با پذیرش این فرمان از سوی آمریکا ذلت مجددی را برای خود ایجاد و چهره واقعی اش در حمایت از داعش را برای همگان روشن ساخت.

حجت الاسلام رشیدیان وابستگی به حکومت طاغوت و ظالم را عامل رسوایی آل سعود دانست و تصریح کرد: آل سعود زمانی که از مسیر واقعی خود منحرف شده و به حکومت ظالمانه آمریکا و اسرائیل پیوسته دارایی و جایگاه خود را از بین برده است.

وی با اشاره به روز جهانی سلامت گفت: بی تحرکی، تغذیه نامناسب، آب و هوای آلوده و تنش های روحی عامل اساسی مشکلات سلامتی مردم کشور است و نیاز به تجدید نظر در خصوص این تغییر سبک زندگی از سوی مردم است.

امام جمعه تیران و کرون با بیان اینکه مصرف زیاد انرژی سوختی در کشور و وجود دستگاه ها و وسایل پر مصرف عامل آلودگی اب و هوا و صدمه به محیط زیست شده، خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان نسبت به مدیریت مصرف انرژی در تولیدات خود دقت نظر و توجه داشته باشند.

کد خبر 340808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.