برگزاری اردوی عکاسی جشنواره عکس حیات تا ممات

کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان، اردوی عکاسی از کوه صفه را در راستای جشنواره عکس حیات تا ممات برگزار می‌کند.

به گزارش ایمنا، این اردوی عکاسی، جمعه ۱۷ فروردین‌ماه در کوه صفه اصفهان اجرا می‌شود.

جشنواره عکس حیات تا ممات، به همت شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان و مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد با همکاری کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان برگزار می‌شود.

اهداف شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان از برگزاری این جشنواره، توسعه گردشگری و جاذبه‌های تفریحی صفه، معرفی ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی کوه صفه و منطقه نمونه گردشگری صفه و فرهنگ‌سازی و ترویج مسئولیت اجتماعی با رویکرد حفظ محیط‌زیست است.

اهداف مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد هم از برگزاری این جشنواره، ترویج و تعمیق هویت دینی، ملی و انقلابی از طریق افزایش آگاهی و شناخت بیشتر ظرفیت‌ها، آداب‌ورسوم اجتماعی و مشاهیر مدفون در تخت فولاد اصفهان، معرفی و جلب‌توجه ویژه به گورستان‌های شاخص و گنجینه ارزشمند تخت فولاد اصفهان به‌عنوان پتانسیل‌های کمتر موردتوجه در گردشگری کشور و فرهنگ‌سازی و توسعه افکار عمومی در جهت حفظ میراث ارزشمند و مقدس تخت فولاد اصفهان است.

فراخوان این جشنواره، ۲۸ اسفندماه اعلام‌شده و مهلت ارسال آثار به آن تا ۲۵ فروردین‌ماه است. داوری آثار ۲۷ فروردین‌ماه انجام و نتایج داوری تا ۲۹ فروردین‌ماه اعلام می‌شود و افتتاح نمایشگاه هم ۶ اردیبهشت‌ماه خواهد بود.

کد خبر 340730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.