۳۴۰۷ ماموریت اورژانس در تصادفات شهری و جاده‌ای

رییس مرکز اورژانس اصفهان گفت: تعداد ماموریت های اورژانس ۱۱۵ اصفهان از ۲۴ اسفند تا پایان روز دوشنبه ۱۳ فروردین‌ماه ۱۲ هزار و ۳۶۷ مورد بوده است.

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تعداد کل ماموریت های اورژانس اصفهان در روز یک شنبه ۱۲ فروردین ۶۶۷ ماموریت و در روز دوشنبه ۱۳ فروردین ۷۱۳ ماموریت بوده است که تعدادی از این ماموریت ها مربوط به تصادفات شهری و آماری نیز مربوط به امدادرسانی نیروهای پیش بیمارستانی اورژانس ۱۱۵ در تصادفات جاده ای بوده است.

وی با اشاره به ماموریت های مرتبط با تصادفات شهری و جاده ای گفت: تعداد ماموریت های تصادفات شهری در روز ۱۲ فروردین ۹۸ مورد و تعداد تصادفات جاده ای ۴۵ مورد بود که امدادرسانی به مصدومان به وسیله نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ انجام شده است، هم‌چنین تعداد ماموریت های اورژانس در تصادفات شهری در روز دوشنبه ۱۳ فروردین‌ماه ۱۲۰ مورد و ماموریت های تصادفات جاده ای ۷۴  مورد بود که به نیروهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و امدادخواهی شده است.

راستین با بیان اینکه تعداد ماموریت های اورژانس ۱۱۵ از ۲۴ اسفند تا پایان روز دوشنبه ۱۳ فروردین‌ماه ۱۲ هزار و ۳۶۷ ماموریت بوده است، تصریح کرد: در این بازه زمانی تعداد ماموریت های تصادفی شهری ۲۳۹۶ مورد و آمار ماموریت های تصادفی جاده ای ۱۰۱۱ مورد بود؛ ضمن اینکه تعداد ماموریت های اورژانس هوایی نیز چهار مورد گزارش شده است.

به گزارش ایمنا؛ طرح امداد نوروزی تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه دارد و در این طرح ۱۴۲ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای و پایگاه امداد و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس به منظور امدادرسانی به حادثه‌دیدگان شهری و جاده ای در حال فعالیت هستند.

کد خبر 340603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.