میزبانی از ۲۰ هزار زائر و گردشگر در بقاع متبرکه تیران و کرون

تیران-سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون از میزبانی ۲۰ هزار زائر و گردشگر در بقاع متبرکه این شهرستان خبرداد.

اکبر صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه این شهرستان گفت: طرح آرامش بهاری در شش بقعه متبرکه این شهرستان اجرا و ۲۰ هزار زائر و مسافر از این برنامه ها بهره برده اند.

وی افزود: موقعیت گردشگری و جغرافیایی بقاع متبرکه فرصتی برای اسکان و میزبانی از مسافران و گردشگران در این مراکز دینی صورت گرفت و اسکان موقت و دائم بیش از یک هزار نفر در بقاع متبرکه انجام شد.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون ادامه داد: برپایی خمیه معرفت، ارایه مشاوره، توزیع بسته فرهنگی و اجرای برنامه های فرهنگی و دینی از جمله فعالیت های طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه این شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه برنامه تحویل سال در آستان مقدس امامزادگان این شهرستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: پنج هزار نفر از برنامه های مذهبی بقاع متبرکه این شهرستان در هنگام سال تحویل استفاده کرده اند.

صادقی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت گردشگری بقاع متبرکه این شهرستان و تقارن روز طبیعت و وفات حضرت زینب(س) مردم استقبال ویژه ای از برنامه های این مراکز دینی در روز طبیعت داشتند.

کد خبر 340564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.