گزارشی از  ماموریت های اورژانس اصفهان  در دو روز گذشته

رییس مرکز اورژانس اصفهان گفت: تعداد کل ماموریت‌های اورژانس اصفهان در روز پنج‌شنبه _نهم فروردین_۷۳۰ مورد و در روز جمعه_ دهم فروردین‌ماه_ ۷۶۸ ماموریت بوده است.

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی دو روز گذشته تعداد کل ماموریت های اورژانس اصفهان ۷۳۰ ماموریت در روز پنج‌شنبه نهم فروردین و ۷۶۸ ماموریت در روز جمعه دهم فروردین انجام شده است که تعدادی از این ماموریت ها مربوط به تصادفات شهری و آماری نیز مربوط به امدادرسانی نیروهای پیش بیمارستانی اورژانس ۱۱۵ در تصادفات جاده ای بوده است.   

وی افزود: تعداد ماموریت های تصادفات شهری در روز نهم فروردین ۱۳۶ مورد و تعداد تصادفات جاده ای ۵۱ مورد بود که امدادرسانی به مصدومان به وسیله نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ انجام شده است.

راستین گفت: تعداد کل ماموریت های اورژانس در روز جمعه دهم فروردین‌ماه نیز ۷۶۸ مورد بوده است که از این میان آمار ماموریت های تصادفات شهری ۱۳۰ مورد و ماموریت های تصادفات جاده ای ۴۳ مورد بود که به نیروهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و امدادخواهی شده است.

رییس مرکز اورژانس اصفهان خاطر نشان کرد: طرح امداد نوروزی تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه دارد و در این طرح امداد ۱۴۲ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای و پایگاه امداد و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس با امکانات و تجهیزات کامل به منظور امدادرسانی به حادثه‌دیدگان شهری و جاده ای فعال است.

کد خبر 340466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.