تردد بیش از یک میلیون و ۲۵۶ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: از ابتدای نوروز امسال تاکنون یک میلیون و ۲۵۶هزار و ۷۳۵ نفر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محسن شریعتی درباره تردد مسافران در نوروز امسال اظهار کرد: از تاریخ ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۹ فروردین امسال، شاهد تردد یک میلیون و ۲۵۶ هزار و ۷۳۵ نفر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد بوده‌ایم.

وی افزود: این تعداد مسافر از طریق ۴۸ هزار و ۳۴۱ وسیله نقلیه اعم از سواری، مینی‌بوس و اتوبوس به انجام رسیده که این تعداد تردد از طریق پایانه مسافربری امام رضا(ع)، پایانه معراج، پایانه راه ابریشم، شرکت‌های سواری کرایه پایانه امام رضا(ع)، ایستگاه میثاق، ایستگاه حافظ و ایستگاه کلات به ثبت رسیده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد بیان کرد: بیشترین میزان تردد مسافر در روز هفتم فروردین با ۱۰۴ هزار و ۵۱۶ نفر به ثبت رسیده و کمترین تعداد مسافر نیز مربوط به ۲۶ اسفند با ۶۹ هزار و ۲۷۸ مسافر بوده است.

شریعتی تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده اقدامات فرهنگی مناسبی در سطح پایانه‌های شهر مشهد در حال انجام است که با استقبال کم‌نظیر زائران و مسافران نیز همراه بوده است.

کد خبر 340455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.