220 بسیجی از شهرستان نطنز عازم شلمچه شدند

نطنز- مسئول اردویی و گردشگری سپاه نطنز گفت : تعداد ۲۲۰ نفر از بسیجیان نطنز و بادرود در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا شهرستان از نطنز، سرگرد پاسدار احسان قاسمی صبح امروز یک شنبه در جمع خبرنگاران؛ اظهار کرد: تعداد ۲۲۰ نفر از بسیجیان در قالب اردوی راهیان نور به سرپرستی حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) کوثر و حضرت زینب (س) شهرستان نطنز مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه ناحیه نطنز گفت: دومین گروه بسیجیان شهرستان در قالب کاروان ۲۲۰ نفری (۱۷۶ نفر از بادرود و ۴۴ نفر از نطنز به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

احسان قاسمی افزود: بسیجیان شهرستان به مدت سه روز با مناطق جنگی و یادمان‌های دوران دفاع آشنا می‌شوند.

 سرهنگ دوم پاسدار حسین خدامیان فرمانده سپاه ناحیه نطنز نیز ضمن تبریک به مناسبت سال جدید گفت: نسلی که هیچ چیز از آن زمان را ندیدند و این خاطرات یادگاران جنگ است که جوانان امروز را با فداکاری‌ها و رشادت‌های جوانان آن زمان آشنا کرده و آنان را عاشق و شیدا می‌کند و این عشق پنهان‌شدنی نیست و هر سال حضور پرشکوه جوانان در مکان‌های عملیاتی، گویای این عشق است.

وی گفت :کارهای زیبا و اصیل همیشه مردمی‌اسن، مثل چشمه می‌جوشند و جاری می‌شوند و وقتی در پایین‌دست‌ها تشنگان از آن سیراب شدند، سرچشمه فراموش می‌شود. اگرچه تأثیرگذار و ماندگار است، اما آغازشان در مَـــهِ ابهام فرو رفته است و این ابهام نیز به زیبایشان می‌افزاید، کاروان‌های زیارتی راهیان نور نیز از آن دسته‌اند.

کد خبر 340149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.