شادی و نشاط دانش آموزان نیاز است

تیران-فرماندار تیران و کرون گفت: با توجه به کمبود فضای تفریحی در شهرستان تیران و کرون به ویژه برای بانوان اجرای برنامه شاد و متنوع در مدارس لازم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علی رحمانی در شورای آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: نبود باغ بانوان و مکان های تفریحی ویژه دختران و زنان موجب کاهش تفریح و شادمانی این قشر است که مدارس دخترانه در چارچوب قوانین برنامه های شاد و متنوع برای دانش آموزان پیش بینی و اجرا کنند.

وی افزود: ایجاد شرایط سخت و فاقد نشاط و شادمانی در مدارس دخترانه منجر به افزایش آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد به مواد مخدر می شود که آموزش و پرورش بر اجرای برنامه های متنوع شاد در تمامی مدارس دخترانه و همچنین پسرانه برنامه ریزی داشته باشد.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به جمعیت بالای تحت پوشش آموزش و پرورش گفت: دستگاه های اداری و خدماتی شهرستان برای رفع نیازها و برنامه های مدارس از جمله اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی، رفع مشکلات مالی، بهبود فضاهای آموزشی و تامین امکانات مورد نیاز همکاری کنند.

وی ادامه داد: نقش آموزش و پرورش در تربیت نیروی مولد و موثر جامعه نقش موثری دارد و همکاری با آموزش و پرورش تعامل و تلاش برای تربیت نیروی مورد نیاز جامعه است و نباید نسبت به آموزش و پرورش نگاه دستگاهی و انحصاری داشت.

رحمانی با اشاره به نقش خیران افزود: خیران در رفع نیازهای آموزش و پرورش شهرستان نقش اساسی داشته اند و بیش از ۹۰ درصد از مدارس این شهرستان با کمک خیران هوشمند شده است.

کد خبر 339845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.