دوران دفاع مقدس یک گنجینه عظیم است

سمیرم- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم گفت: جنگ هشت ساله دفاع مقدس ما تنها یک امتداد یا برهه زمانی نبوده بلکه گنجینه عظیمی است که تا مدتی‌های طولانی می‌تواند ملت ما را از خود بهره‌مند سازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، سرهنگ جواد فصیحی در سی و پنجمین یادواره سرداران و یکصد شهید والامقام دوران دفاع مقدس شهر ونک با اشاره به اهمیت والای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس توانست یک نظام انقلابی، متکی بر تفکر درست و بر خواسته از اسلام و ایمان را تحکیم کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم افزود: جنگ هشت ساله دفاع مقدس ما تنها یک امتداد یا برهه زمانی نبوده بلکه گنجینه عظیمی است که تا مدتی‌های طولانی می‌تواند ملت ما را از خود بهره‌مند سازد و ما نیز باید از آن استفاده کنیم.

فصیحی هدف استکبار جهانی از جنگ هشت‌ساله دوران دفاع مقدس را نابودی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این جنگ تحمیلی با عظمت، فداکاری، تدبیر، شجاعت و بصیرت جوانان ما به سود ملت ما تمام‌شده و موجب شد تا انقلاب اسلامی قوی‌تر از پیش شود.

وی همچنین صلابت، امنیت، آزادی و استقلال امروز ایران را دسترنج ملت و جوانان این سرزمین برشمرد و متذکر شد: دوران دفاع مقدس برخلاف خواسته دشمنان اسلام و انقلاب که درصدد به فراموشی کشاندن آن هستند، ذخیره‌ای است، برای پیشرفت و رشد کشور که همواره باید زنده بماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با جوانان دوران دفاع مقدس گفت: عبادت، خردمندی، دلیری، شجاعت و بصیرت این جوانان را در روز بسان شیران و در شب همانند عابدانی زاهد پرورش داده که به گفته امام خمینی(ره) تربیت چنین جوانانی یک فتح الفتوح است.

به گزارش ایمنا، شهر ونک در ۱۹۰ کیلومتری اصفهان و در ۳۳ کیلومتری شرق شهر سمیرم قرار دارد.

کد خبر 339607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.