خانواده شهداء هرگز به دنبال سهم خواهی نبوده‌اند

مبارکه- سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه گفت: خانواده شهداء، پس از گذشت سال ها از شهادت عزیزان خود، همچنان استوار و ثابت قدم پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده و هرگز به دنبال سهم خواهی نبوده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، جواد سلطانی امروز (پنجشنبه) در همایش بزرگداشت روز حماسه و ایثار شهرستان مبارکه ضمن ارج نهادن به مقام والای شهداء به ویژه ۳۵ شهید سرافراز عملیات بدر که در ۲۳ اسفندماه سال ۱۳۶۳ در این شهرستان تشییع شدند، اظهار کرد: شهدا، برای تحقق آرامش و امنیت امروز ما از گرانبهاترین و بالاترین سرمایه خودشان گذشتند.

وی افزود: این مردان دلیر و شجاع با حضور در عرصه دفاع مقدس و تحمل سختی ها و مرارت ها در برابر تجاوز دشمنان و مستکبران ایستادگی کرده و از جان خود گذشتند و یک قدم از اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی عقب نشینی نکردند و از فرمان رهبر خود حضرت امام خمینی (ره) اطاعت کردند.

سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه گفت: پدران، مادران و خانواده معزز شهداء، پس از سال ها که از عروج عزیزانشان گذشته، همچنان استوار و ثابت قدم پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده و هرگز به دنبال سهم خواهی نبوده اند و همواره همراه نظام و انقلاب استوار قدم برداشته اند و مایه فخر و مباهات این انقلاب هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان با اشاره به روز ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهداء تصریح کرد: این روز را روز بزرگداشت شهداء نام نهاده اند تا ما یادمان نرود که با تلاش مضاعف خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعدی از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: استقلال، عزت، اقتدار، صلابت، آسایش و امنیت امروز میهن اسلامی را وامدار ایثار و جانفشانی شهیدان هستیم.

به گزارش ایمنا، همایش بزرگداشت روز حماسه و ایثار شهرستان مبارکه با حضور مسئولان و مردم شهرستان در محل امامزاده عزالدین محمد (ع) برگزار شد.

به گزارش ایمنا، همزمان با روز ۲۳ اسفند سال ۶۳، ۳۳ نفر از جوانان شهرستان مبارکه در عملیات بدر به شهادت رسیدند و به همین مناسبت این روز بنام روز "حماسه و ایثار مبارکه" نامگذاری شد.

کد خبر 339571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.