۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
ملی پوشی قایقران نجف آبادی

نجف آباد- رییس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: فائزه روناسی از قایقرانان نجف آبادی به دعوت فدراسیون در چهارمین دوره اردوی تدارکاتی تیم ملی اسلالوم آب های خروشان کشور حاضر شده است.

سید محمد طباطبایی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد اظهار کرد: طی این اردوی ۱۰ روزه که روزهای پایانی خود را با هدف شرکت تیم ملی در بازی های آسیایی اندونزی پشت سر می گذارد، رکسانا رازقیان دیگر ورزشکار استان اصفهان نیز در ترکیب دعوت شدگان به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی تهران حضور پیدا کرده است.

وی از دعوت الهه سادات موسوی به اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال کشور به عنوان دیگر افتخار روزهای اخیر ورزش شهرستان نام برد و افزود: در دومین مرحله اردوی منتخبین ترامپولین کشور نیز که اخیرا  در خانه ژیمناستیک تهران به کار خود پایان داد، ابوالفضل کیماسی از شهرستان نیز در بین دعوت شدگان قرار داشت.

وی خاطر نشان کرد: در رقابت های ددلیفت قهرمانی استان که به میزبانی برخوار برگزار شد، تیم ایران امروز نجف آباد با مربیگری مرتضی سلطانی عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را در رده های سنی نوجوانان و جوانان کسب کرد.

طباطبایی از کسب نشان طلای حسین سعیدی، علی امیری و علی ز ارع به همراه برنزهای عرفان غیور و سجاد بارانی در رده نوجوانان این مسابقات خبر داد و افزود: در بخش جوانان نیز حسین براتی و حامد رضازاده به نشان طلا دست پیدا کردند و مرتضی پورنادریان و مهدی دیوسفید به ترتیب بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.

رییس اداره ورزش و جوانان نجف آباد بیان کرد: در شطرنج دانشجویان کشور نیز که دانشگاه صنعتی اصفهان میزبان آن بود، حسین سورانی از نجف آباد در بخش انفرادی سریع به عنوان دوم دست پیدا کرد و هدایت سالاری نیز به عنوان یکی از داوران بین المللی استان، به قضاوت پرداخت.

وی ادامه داد: در رقابت های جودوی نونهالان استان تیم اعزامی شهرستان با ترکیب علی صالح، علیرضا شیعه، مسیح کاظمی، علیرضا الهی و محمد مهدی حاجی وند به پنج نشان برنز دست پیدا کرد و در نخستین دوره قایقرانی آب های آرام کشور در عسلویه نیز حسین بابایی در رده نوجوانان عنوان قهرمانی رشته کیندربورت را به دست آورد.

طباطبایی گفت: در رقابت های فول کیک بوکسینگ قهرمانی استان تیم اعزامی شهرستان با مربیگری محسن طباطبایی به پنج نشان طلا توسط علی مقدسی، محسن حسن مقدسی، مهدی نقدی پور، امیر داودوند و امیرحسین داودوند به همراه تک نشان نقره ایلیا ربیعی دست پیدا کرد و رضا حمله داری نیز عنوان کمربند طلایی و مقام نخست مبارزات پنج راندی را به خود اختصاص داد.

کد خبر 339561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.