هدف اصلی هیأت دوچرخه‌سواری اصفهان بُعد قهرمانی است

رییس هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان گفت: ارگان‌های مختلف در بُعد همگانی ورزش دوچرخه‌سواری فعالیت می‌کنند و باشگاه‌ها هم باید در زمینه حرفه‌ای قدم بردارند اما هدف اصلی هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان فعالیت در بُعد قهرمانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلیل عباسپور در مجمع انتخاباتی هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان با شعار "ورزش برای همه با دوچرخه"، اظهار کرد: هلند به‌عنوان پایتخت دوچرخه‌ها شناخته شده است که تقریبأ ۹۹/۱ مردم هلند از دوچرخه‌ استفاده می‌کنند که هدف ما هم در ایران رسیدن به این عدد است.

وی ادامه داد: همه ارگان‌ها در بُعد همگانی فعال هستند اما هدف هیأت فعالیت در بُعد قهرمانی این رشته است. باشگاه‌ها باید در بخش حرفه‌ای فعالیت کنند و با توجه به پتانسیل موجود در استان اصفهان، انتظار می‌رودتعداد باشگاه‌های فعال در ورزش دوچرخه‌سواری افزایش پیدا کند.

عباسپور در مورد برنامه‌های هیأت، افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی و ارتقای سطح مربیان و داوران، برگزاری مسابقات درتمامی رده‌های سنی در بخش آقایان و بانوان همچنین میزبانی مسابقات لیگ برتر و استانی، برگزاری همایش‌های همگانی به‌مناسبت‌های مختلف، همایش‌های خانوادگی و دانش‌آموزی، تشکیل کمیته‌های مختلف، از جمله برنامه‌های هیأت در سال ۹۷ است.

رییس هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان تصریح کرد: جذب اسپانسر و خیرین ورزشیار، پیشنهاد اختصاص یک روز در تقویم رسمی کشور به عنوان روز دوچرخه سواری، برگزاری تورهای تفریحی دوچرخه سواری در استان اصفهان و سایر استان‌های مجاور، برگزاری کنگره‌های علمی، جشنواره‌ها و ...، تهیه پوستر، کتاب و بروشور و توزیع در بین شهروندان به‌منظور افزایش فرهنگ دوچرخه‌سواری را می‌توان به عنوان دیگر برنامه‌های هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان در سال آینده نام برد.  

وی گفت: از اهداف بلند مدت هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان کسب رتبه برتر در بین سایر هیأت‌های استانی، کسب عنوان هیأت برتر در ارزیابی‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، معرفی سالانه دو ورزشکار نخبه در بخش آقایان و بانوان به استان و کشور و احداث پیست دوچرخه‌سواری در شهر اصفهان را می‌توان نام برد.

کد خبر 339479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.