انتقال آب شرب به پارک آبشار سمیرم

سمیرم- شهردار سمیرم گفت: سال ۹۷ از تمام پتانسیل های گردشگری و تفریحی برای افزایش رفاه اجتماعی مردم استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از سمیرم، حسینعلی صادقی امروز(دوشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزانه ۱۰ تن زباله از شهر سمیرم جمع آوری شده است که این مقدار با توجه به ایام پایانی سال و آماده شدن برای سال نو دو برابر شده و علاوه بر آن روزانه هشت تن زباله از معابر شهری جمع آوری می شود.

وی با اشاره به نظافت شهر در ایام پایانی سال افزود: شستشوی معابر، گل کاری در میادین و بلوارها و هماهنگی با اتاق اصناف و بازرگانی برای خدمت رسانی بهتر به مسافران از دیگر اقدام های انجام شده است.

صادقی خاطرنشان کرد: برای استقبال از مسافران نوروزی ایستگاه راهنمای مسافر همراه با توزیع بروشور و معرفی شهر و نقشه و قراردادن نمادهای نوروزی در میادین شهر در نظر گرفته شده است.

وی از انتقال آب شرب به پارک آبشار سمیرم خبرداد و گفت: سال ۹۷ از تمام پتانسیل های گردشگری و تفریحی برای افزایش رفاه اجتماعی مردم استفاده خواهد شد که در این راستا می توان به ایستگاه قایق سواری، شهر بازی و بوفه های فروشگاهی در پارک دریاچه اشاره کرد.

شهردار سمیرم پویایی اقتصادی و اجتماعی شهر را در گرو همکاری مردم دانست و افزود: تعدادی کارشناس و محقق کار تحقیقاتی برای تغییرات اساسی و زیربنایی خود را در شهر آغاز کرده و مردم در سال ۹۷ حرکت های جدیدی را شاهد خواهند بود.

وی با اشاره به درآمدهای شهرداری افزود: متاسفانه درآمد شهرداری با توجه به اینکه یک ارگان مردم نهاد بوده بسیار پایین است البته شهرداری با ایجاد اعتماد این موضوع را رفع خواهد کرد.

کد خبر 339325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.