معرفی رانندگان حرفه‌ای استان  اصفهان

دبیر جشنواره استانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای گفت: رانندگان حرفه‌ای که ایمنی لازم را رعایت کرده‌اند باید معرفی شوند و رانندگان جوان از آنان الگو بگیرند.

هم چنین، مجید دوست محمدی دبیر جشنواره استانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای اظهار کرد: این جشنواره سال قبل به‌صورت کشوری برگزار می‌شد و امسال قرار شد این جشنواره را به‌صورت استانی پیگیری کنیم.

وی افزود: جشنواره یک رویداد فرهنگی است که در این قالب هنرمندان زیادی خود را مطرح و ایده‌هایشان را به نظر مردم می‌رسانند، با توجه به بزرگی صنعت حمل‌ونقل باید فعالان این عرصه خود را به خوبی معرفی  کنند تا رانندگان جوان باید از رانندگان حرفه‌ای در مورد رعایت ایمنی، الگو بگیرند.

دبیر جشنواره استانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای با بیان اینکه هدف این جشنواره فرهنگ‌سازی ایمن، رانندگی کردن، توسعه ایمنی و ارج نهادن به مقام رانندگان است، اضافه کرد:موضوع حمل‌ونقل سیستم پیچیده‌ای است که مؤسسات و مدیران خصوصی و دولتی در بهبود عملکرد این سیستم مؤثر هستند، از این رو باید افراد منتخب را در قالب جشنواره معرفی و از آنان تقدیر کنیم.

دوست محمدی اضافه کرد: انتخاب افراد برتر در این جشنواره مؤلفه‌هایی دارد که صرفاً رعایت ایمنی در رانندگی ملاک انتخاب فرد نیست، به‌عنوان مثال افرادی که به راه ماندگان کمک می‌کنند نیز موردتوجه هستند

وی ادامه داد: اخذ تقدیرنامه از ادارات مختلف، کمک به راه ماندگان، طی کردن دوره‌های مختلف مهارتی، مشارکت‌های اجتماعی و همکاری با سازمان‌های مرتبط با حوزه حمل‌ونقل و نداشتن تخلفات رانندگی ازجمله معیارهای انتخاب فرد برتر است.

کد خبر 339240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.