خرید گوشت را به روزهای پایانی سال واگذار نکنید

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز گفت: به مردم توصیه می‌کنیم از امروز به فکر تهیه گوشت باشند و این موضوع را به روزهای پایانی سال واگذار نکنند.

رضا انصاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اضافه کرد: به مردم توصیه می‌کنیم از امروز به فکر تهیه گوشت باشند و این موضوع را به روزهای پایانی سال به دلیل احتمال افزایش قیمت و کاهش کیفیت گوشت،  واگذار نکنند.

وی در پاسخ به اینکه «چرا در برخی از مغازه ها، نرخ فروش گوشت چرخ شده متفاوت است» گفت: این به دلیل کیفیت گوشت چرخ شده است، به عنوان مثال عده‌ای قلوه درون گوشت چرخ شده می‌ریزند که قیمت را کاهش و عده‌ای سردست در گوشت چرخ شده می‌ریزند که منجر به افزایش قیمت می‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز اضافه کرد: تمامی قیمت ها و کیفیت محصولات تحت تظارت های دائمی اصناف قرار دارد و فروشندگان ملزم هستند لیست قیمت ها را بر اساس نوع فروش، در تابلو قید کنند.

انصاری ابراز امیدواری کرد: با توجه به افزایش تولیدات گوشت گوسفندی پس از آغاز سال جدید قیمت این محصول کاهش یابد. وی اظهار کرد: قیمت هر کیلو گوشت چرخ کرده مخلوط (بره و گوساله) باید بین ۴۰ الی ۴۵ تومان، گوشت گوسفندی ۴۳ تومان (با دنبه)، گوساله ۴۰ الی ۴۱ هزار تومان، شتر ۴۵ و گوشت شتر همراه با کوهان ۳۸ الی ۴۰ تومان است.

کد خبر 339156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.