میزبانی تهران از فیلم‌کوتاه‌سازان اصفهان

چهل و سومین نشست پاتوق فیلم کوتاه اصفهان به اکران منتخبی از فیلم‌های کوتاه فیلمسازان اصفهانی در دانشگاه سوره تهران اختصاص دارد.

سرپرست پاتوق فیلم کوتاه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در روزهای پایانی سال ۱۳۹۶، بر آن شدیم تا با همکاری کانون فیلم دانشگاه سوره تهران، منتخبی از فیلم‌های کوتاه فیلمسازان اصفهانی را که طی سال جاری در پاتوق فیلم کوتاه اصفهان رونمایی شده بود، در این دانشگاه به نمایش بگذاریم.

بهنام تاجمیر ریاحی ادامه داد: فریبرز آهنین، امین قشقاییان، احمدرضا سیستان و من، هفت فیلم را از میان پانزده فیلمی که در یک سال گذشته در پاتوق فیلم کوتاه اصفهان به نمایش درآمده بود، انتخاب کردیم.

با اشاره به نام این فیلم‌ها گفت: «وحشی» به کارگردانی فردین انصاری، «عافیت» ساخته حمیدرضا وفاخواه، «ارباب حلقه‌ها» به کارگردانی رضا بهروزی، «خانه پدری» ساخته روزبه شعرای‌نجاتی، «او» به کارگردانی مسعود طهماسبی، «چتر خاکستری» ساخته محمد پوستین‌دوز و «نرمش» به کارگردانی شاهین علیخان‌پور، هفت فیلمی است که در چهل و سومین پاتوق این هفته در تهران اکران می‌شود.

وی افزود: مجید برزگر، کارگردان شناخته شده و امیررضا نوری پرتو، فیلمنامه نویس، مهمانان ویژه این برنامه هستند.

تاجمیر ریاحی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در پاتوق فیلم کوتاه این هفته میتوانند دوشنبه _۲۱ اسفند ماه_ رأس ساعت ۱۳ به سالن شهید دکتر فهیمی دانشگاه سوره به نشانی تهران، خیابان آزادی، بین خوش و آذربایجان، کوچه کامیاران مراجعه کنند.

کد خبر 339138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.