داور مالزیایی پیروزی را از استقلال گرفت!/ سومین برد ۳ گله الدحیل

تیم فوتبال استقلال در شبی که داور مالزیایی قضاوت عجیبی ضد آنها داشت یک تساوی با ارزش در زمین العین گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم گروه B لیگ قهرمانان آسیا امشب تیم‌های الدحیل قطر و لوکوموتیو ازبکستان در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با پیروزی سه بر دو الدحیل به پایان رسید. الدحیل در ۲۵ دقیقه نخست این دیدار سه بار توسط یوسف العربی در دقایق ۹ و ۱۹ و یوسف مساکنی در دقیقه ۲۵ به گل رسید، اما در نیمه دوم این لوکوموتیو بود که در دو دقیقه توسط نیوالدو در دقیقه ۵۷ و مارات بیکمائف در دقیقه ۵۹ به گل رسید تا از سنگینی شکست بکاهد.

الدحیل که در سومین بازی مرحله گروهی نیز سه گل به ثمر رساند با ۹ امتیاز در صدر جدول گروه B قرار دارد و ذوب آهن با شش امتیاز در رده دوم گروه باقی ماند.


اما امشب مهم‌ترین بازی نمایندگان ایران در هفته سوم مرحله گروهی بین العین امارات و استقلال در ورزشگاه هزاع بن زاید العین برگزار شد که در این دیدار استقلال در نهایت به تساوی دو بر دو رسید. استقلال که با گل دقیقه ۵۲ مامه تیام پیش افتاده بود در دقیقه ۶۳ گل تساوی را از مارکوس برگ دریافت کرد. لحظات دراماتیک بازی اما پس از اعلام پنالتی دقیقه ۷۶ برای العین رخ داد جایی که پنالتی به گواه کارشناسان اشتباه گرفته شد، اما این حسین حسینی بود که پنالتی مارکوس برگ را در دو ضرب مهار کرد و کار او وقتی ارزش بیشتری پیدا کرد که دو دقیقه بعد مامه تیام بار دیگر استقلال را پیش انداخت و تیم شفر در آستانه پیروزی قرار گرفت. اما این پایان کار نبود و داور مالزیایی در یک تصمیم عجیب دیگر در دقیقه ۸۹ به سود العین اعلام پنالتی کرد که این بار احمد خلیل توپ را تبدیل به گل تساوی کرد.

بدین ترتیب استقلال در شبی که داوری به شدت ضدش بود و دو پنالتی عجیب به نفع العین گرفت یک امتیاز با ارزش در زمین العین گرفت و صدرنشینی خود را در گروه D لیگ قهرمانان آسیا تثبیت کرد. دیگر دیدار این گروه تا ساعاتی دیگر بین الهلال عربستان و الریان قطر برگزار می‌شود.

کد خبر 338947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.