مصدومیت دو نفر بر اثر انفجار مواد محترقه در فریدونشهر/سارق کابل‌های صنعتی دستگیر شد

مصدومیت دونفر از اهالی روستای "چهلخانه" در فریدونشهر بر اثر انفجار مواد محترقه دست ساز ودستگیری سارق کابل‌های صنعتی در شاهین شهر از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان صافهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سرهنگ محمدحسین بابا کلانی، فرمانده انتظامی شهرضا گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" هنگام کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه به یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۴۰ پالت شیرآلات خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ بابا کلانی با اشاره به اینکه محموله کشف شده توسط کارشناسان ۶ میلیارد ریال ارزش گذاری شده است، افزود: در این زمینه راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

انفجار مواد محترقه ۲ مجروح برجای گذاشت

. سرهنگ رضا محمدی گفت: در پی تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ پلیس مبنی بر انفجار مواد محترقه در روستای "چهلخانه" شهرستان فریدن ، بلافاصله گشت انتظامی به محل اعزام شد.

 وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه ۲ نفر به شدت مجروح شده بودند که وضعیت عمومی یکی از آنان وخیم اعلام شده است.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.

کشف ۱۰۸کیلوگرم تریاک درایستگاه بازرسی شهرضا

 سرهنگ جهانگیر کریمی، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پژو پارس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۱۰۸کیلوگرم تریاک که زیر صندلی ها و صندوق عقب خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ دستگاه سواری ام وی ام نیز که همدست سواری پژو بودند شناسایی و توقیف شدند افزود: در مجموع ۷ سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری سارق کابل های برق اماکن صنعتی در شاهین شهر

سرهنگ رجبعلی مختاری، فرمانده انتظامی شاهین شهر گفت: مأموران کلانتری ۱۱ شاهین شهر حین گشت زنی در یکی از مناطق صعنتی این شهرستان یک سارق را حین سرقت مشاهده و دستگیر کردند.

وی افزود: فرد دستگیر شده در بازجوئی های پلیس به سرقت ۱۵۰ میلیون ریال کابل و سیم برق از اماکن صنعتی اعتراف کرد.

کشف بیش از ۱۰ هزار مواد محترقه غیرمجاز در کاشان

سرهنگ علی پورکاوه، فرمانده انتظامی کاشان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های پیشگیری از وقوع حوادث جبران ناپذیر ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال ، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کاشان طرح بازرسی از صنوف را اجرا کردند.

وی افزود: در بازرسی از یک واحد صنفی فروش لوازم یکبار مصرف تعداد ۱۰ هزار و ۲۰۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد:  در این رابطه یک نفر شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 338945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.