زنیدپور: باخت خفیفی بود/ اعتصاب بازیکنان صحت نداشت

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: سپاهان تیم باسابقه و پر مهره‌ای است، ما هم موقعیت‌هایی داشتیم اما قسمت نبود با کسب امتیاز این دیدار به خانه برگردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میلاد زنیدپور پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی بود. برای دفاع کردن و باختن نیامده بودیم. موقعیت داشتیم و خوب هم بازی کردیم، اما متأسفانه بر روی یک غفلت که یارمان را مهار نکرده بودیم در ضربه آزاد گل خوردیم.

وی در پاسخ به این سوال که هفته خوبی را پشت‌سر نگذاشتید، گفت: اینکه همه بازیکنان و باشگاه‌ها مطالبات خود را نگرفته‌اند طبیعی است. در تمام هفته خیلی خوب تمرین کردیم و خبرهایی که گفته می‌شد بازیکنان تمرین نداشتند و ... اصلاً درست نبود و اگر هم بچه‌ها بر سر تمرین نیامدند یکی، دو روز مصدومیت داشتند که نتوانستند تمرین کنند.

زنیدپور تصریح کرد: با قدرت کارمان را انجام می‌دهیم تا سال خوبی را شروع کنیم. درست است در آخرین بازی در سال ۹۶ باختیم، اما باخت خفیفی بود. مقابل تیم سپاهان که باسابقه است و مهره‌های زیادی دارد، موقعیت گل داشتیم ولی قسمت نبود با امتیاز به تبریز برگردیم.  

کد خبر 338627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.