کریمی: فوتبال ایران یک ریال هم درآمد ندارد

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: فوتبال ایران یک ریال هم درآمد ندارد و تا وقتی حق پخش پرداخت نشود، مشکلات رفع نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیروز کریمی عصر امروز (جمعه) و پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری این مسابقه اظهار کرد: در مورد فوتبالی که صد من یک غاز است و یک ریال هم نمی‌ارزد صحبتی ندارم. باشگاه‌های فوتبال ایران از محل حق پخش تلویزیونی یک ریال هم درآمد ندارند.

وی افزود: باید حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌های فوتبال پرداخت شود تا مشکلات تمام شود و در همه جای دنیا این پول پراخت می‌شود و بالاترین منابع درآمد باشگاه‌ها در همه دنیا است.

کریمی در مورد شرایط بازی با سپاهان گفت: بازی خوبی بود و سپاهان به شرایط نرمالی رسیده است. پس از گل زودهنگامی که خوردیم تلاش کردیم نتیجه را تغییر دهیم، اما به همان اندازه که ما تغییر تاکتیک دادیم سپاهان هم همین کار را انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد ادامه داد: ابراهیم‌زاده از مربیان سرد وگرم چشیده است. تمام تلاش خود را انجام دادیم و در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت گلزنی داشتند و در کل، بازی قابل قبولی بود و به سپاهان بابت این برد تبریک می‌گویم.

وی اظهار کرد: خیلی دوست داشتیم امروز برابر سپاهان نتیجه بگیریم، اما این تیم، تیم قابل احترامی است که از بد روزگار چنین شرایطی پیدا کرده است. امیدوارم ایم تیم به جایگاهی که لیاقتش را دارد، برسد.

کریمی در مورد اینکه نتایج تیمش هم در معادلات نایب قهرمانی و هم در معادلات سقوط تأثیر دارد و چطور تیمش را مدیریت می‌کند، اضافه کرد: زیاد به شرایط جدول نگاه نمی‌کنیم. مطمئن باشید تیم را از این شرایط عدم نتیجه‌گیری خارج می‌کنیم. در چند بازی گذشته چند بازیکن را نداشتیم و امروز یک لشگر غایب داشتیم، اما بازیکنان جوان تیم انگیزه لازم را داشتند و جلوی ۱۰ هزار تماشاگر سپاهان خوب بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد افزود: امروز از شانس بد ما سپاهان هیچ مصدومی نداشت، اما پای بازیکن ما در ثانیه ۴۰ بازی به دلیل تکل دفاع سپاهان به شدت صدمه دید در حالی که می‌گفتند مربوط به قبل است!

وی در مورد استقبال روز گذشته تماشاگران ذوب‌آهن از او و اسماعیل فرهادی در فرودگاه اصفهان گفت: بالاخره در شهر اصفهان کار کرده‌ام و سعی کردم در حد توانم خدمت کنم. دفعه قبلی هم سپاهانی‌ها این کار را انجام دادند و این روحیه پهلوانی تیم‌های اصفهانی را نشان می‌دهد. اصفهان بعد از انقلاب سه تیم لیگ برتری داشته که در هر سه تیم مربیگری کرده‌ام و مردم اصفهان قدرشناس هستند. ارزش تماشاگران فهیم اصفهانی اینجا نمود پیدا می‌کند.

کد خبر 338618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.