ابراهیم‌زاده: به جز زاینده‌رود، موفقیت سپاهان لبخند روی لب‌های مردم اصفهان می‌نشاند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به جز رودخانه زاینده‌رود، موفقیت سپاهان است که لبخند را روی لب‌های مردم اصفهان می‌نشاند و امیدوارم سال خوبی را آغاز کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور ابراهیم‌زاده عصر امروز (جمعه) و پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری این مسابقه اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی با گسترش فولاد داریم. این تیم بسته می‌کند و منتظر فرصت است تا حریف اشتباه کند و تیم مقابل را اذیت کند. یه این موضوع توجه داشتیم که هر دو تیم ممکن است روی شروع مجددها به گل برسند.

وی افزود: بازیکنان سپاهان در نیمه دوم موقعیت‌های گلزنی بسیاری داشتند که از آن‌ها استفاده نکردند. این برد را به کارگران کارخانه فولادمبارکه، باشگاه، هواداران سپاهان و مردم اصفهان تبریک می‌گویم و به جز رودخانه زاینده‌رود، موفقیت سپاهان است که لبخند را روی لب‌های مردم اصفهان می‌نشاند و امیدوارم سال خوبی را آغاز کنیم.

ابراهیم‌زاده در مورد روند رو به رشد خط دفاعی تیمش گفت: این همان موضوعی است که در روزهای نخست درباره آن صحبت کردم. دیدگاهم این بود که بازیکنان را به خودباوری برسانیم و توان آن‌ها را بالفعل کنیم. در گام نخست سعی کردیم نظم در تمام زمینه‌ها را به تمرینات، زندگی شخصی بازیکنان و اردوها برگردانیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: دو روز به بازیکنان استراحت می‌دهم و سپس در یکی از شهرهای گرمسیر مثل بوشهر، کیش یا بندرعباس اردو می‌زنیم تا بازیکنان بیشتر با هم باشند و در ایام نوروز هم سه روز به بازیکنان استراحت می‌دهیم.

وی یا بیان اینکه نتایج سپاهان در پنج هفته پایانی لیگ را پیش‌بینی نمی‌کند، اظهار کرد: برای این مسابقات هدف‌گذاری می‌کنیم. زمانی که به سپاهان آمدم ۹ بازی پیش رو داشتیم. یک تیم ۳۰ بازی انجام می‌دهد و تیمی که ۶۱ امتیاز بگیرد قهرمان می‌شود و ما تلاش کردیم ۱۷ امتیاز بگیریم. می‌دانیم به بالای جدول نمی‌رسیم، اما برنامه‌ریزی کرده‌ایم که سپاهان در سال بعد مسیر بهتری را طی کند.

کد خبر 338617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.