گفتند سه‌ شغله هستم/ به انتقادها اعتنا نکردم

سرپرست فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: زمانی گفتند سه شغله هستم و نمی‌گذارم انتخابات فدراسیون برگزار شود که به این حرف‌ها توجه نکردم و اگر کوچکترین اعتنایی به این سخنان می‌کردم، امروز این جایگاه را نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی شجاعی صبح امروز (پنجشنبه) در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان که به میزبانی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: برای تک تک اعضای خانواده تیراندازی با کمان ارزش قائل بودم و سعی کردم این جمع را حفظ کنم و فکر می‌کنم به دلیل همین نگاه، خداوند هم به ما کمک کرده که هم‌اکنون در ورزش کشور و جهان جایگاهی داریم.

وی ادامه داد: زمانی که فدراسیون تیراندازی با کمان تعلیق شد دستمان به جایی بند نبود، اما چون همدیگر را دوست داشتیم و یک جمع بودیم، در حال حاضر شرایط به گونه‌ای شد که به نمایندگی از ورزش کشور در فدراسیون آسیایی و جهانی دارای کرسی هستم و این پیشرفت، حاصل کار منطقی یک جمع بود.

سرپرست فدراسیون تیراندازی با کمان با اشاره به موفقیت‌های این رشته با وجود تمام تنگناهای مالی، افزود: به انتقاداتی که به من شد اعتنایی نداشتم و راه خودم را ادامه دادم. زمانی گفتند سه شغله هستم و نمی‌گذارم انتخابات فدراسیون برگزار شود که به این حرف‌ها توجه نکردم و اگر کوچکترین اعتنایی به این سخنان می‌کردم، امروز این جایگاه را نداشتیم.

شجاعی گفت: در مسیری شش ساله که با خانواده خوب تیراندازی با کمان طی کردیم، در رشته‌ای المپیکی در خاک آمریکا قهرمان جهان شدیم که افتخار کمی نیست.

وی با تشکر از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک اظهار کرد: این تلاش‌ها منجر به این شد که در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان، جزء بهترین فدراسیون‌های ورزشی بودیم.

کد خبر 338563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.