برای افزایش بودجه فدراسیون تیراندازی با کمان تردیدی نداریم

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: شاید در مورد افزایش بودجه برخی فدراسیون‌های ورزشی تردید داشته باشیم، اما در مورد فدراسیون تیراندازی با کمان اینطور نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاهرخ شهنازی صبح امروز (پنجشنبه) در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان که به میزبانی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: سرپرست کاروان ورزشی ایران در المپیک سیدنی بودم و در آن زمان رشته تیراندازی با کمان هنوز در ایران شکل نگرفته بود و پیشرفت این رشته در سال‌های اخیر بسیار چشم‌گیر است.

وی با بیان اینکه هیچ موفقیتی اتفاقی نیست و جایگاه فعلی تیراندازی با کمان ایران نیز اتفاقی به دست نیامده است، ادامه داد: با مدال‌هایی که در سال‌های اخیر در تیراندازی با کمان به دست آوردیم این رشته جزء هفت رشته ورزشی برتر ایران است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک از افزایش بودجه سال آینده فدراسیون تیراندازی با کمان خبر داد و گفت: فدراسیون تیراندازی با کمان لیاقت این افزایش بودجه را دارد. در بازی‌های آسیایی و المپیک به مدال‌آوری این رشته امیدوار هستیم. شاید در مورد افزایش بودجه برخی فدراسیون‌های ورزشی تردید داشته باشیم، اما در مورد فدراسیون تیراندازی با کمان اینطور نیست چون شجاعی یک مدیر با برنامه است.

شهنازی با بیام اینکه شجاعی در مدت فعالیت خود در استانداری اصفهان خدمات خوبی انجام داده است، اما با حضور وی در اصفهان مخالف بودیم، در مورد عملکرد هیأت تیراندازی با کمان اصفهان افزود: استان اصفهان از گذشته در این رشته موفق بوده و حمیدرضا ساکت، رییس هیأت تیراندازی با کمان استان اصفهان نیز به صورت ژنتیکی ورزشی است.

کد خبر 338561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.