کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی مجمع خیران استان به ورزش اصفهان

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مجمع خیرین ورزشیار استان اصفهان در طول چهار سال گذشته، نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل و ساخت پروژه‌های ورزشی هزینه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلطان‌حسینی صبح امروز (پنجشنبه) در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان که به میزبانی اصفهان برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های فرهنگی و تاریخی شهر اصفهان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم اصفهان با ایشان، اصفهانی‌ها را مردمی مقتصد توصیف کردند که تمام ایران به آن اذعان دارند و شاید اصطلاحات دیگری نیز به کار ببرند، اما مقام معظم رهبری تأکید داشتند که مردم اصفهان در عین حالی که مقتصد هستند، در امور خیر پیشتازند.

وی ادامه داد: مردم اصفهان در هشت سال دفاع مقدس نیز بیشترین تعداد شهید را نسبت به جمعیت این استان تقدیم اسلام و انقلاب کردند و برخی شهرستان‌های اصفهان بیشتر از یک استان شهید دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان از برگزاری مجامع سالیانه فدراسیون‌های ورزشی در اصفهان ابراز خرسندی کرد و گفت: روسای هیأت‌های ورزشی که بدون هیچ چشمداشتی برای اعتلای جوانان تلاش می‌کنند، در واقع خیرانی هستند که به ورزش کشور خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۱۰۰۰ مجمع خیرین در استان اصفهان افزود: مجمع خیرین ورزشیار استان اصفهان در طول چهار سال گذشته، نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل و ساخت پروژه‌های ورزشی هزینه کرده است.

سلطان‌حسینی با بیان اینکه ورزش قهرمانی در دولت تدبیر و امید پیشرفت‌های چشمگیری داشته است، ادامه داد: کسب مدال‌های رنگارنگ و همچنین کرسی‌های مختلف در مجامع بین‌المللی ورزشی گویای این پیشرفت چمشگیر است و امید است این روند ادامه داشته باشد.

کد خبر 338558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.