ابراهیم‌زاده: مهم موفقیت سپاهان است، چه با من و چه بدون من

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی سختی برابر تیم گسترش فولاد در پیش داریم و این تیم در خط دفاع و حمله خوب عمل می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور ابراهیم‌زاده بعدازظهر امروز (پنجشنبه) و در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، با تسلیت سانحه هوایی و آرزوی سلامتی برای بازماندگان، اظهار کرد: سالگرد شهادت شهید حسن غازی را گرامی می‌دارم. او هم‌بازی من بوده است و دوست ندارم از عنوان سردار برای او استفاده کنم، چون وقتی هم‌بازی من بود دوست نداشت که به او سردار حسن غازی گفته شود.

وی افزود: حتی خانواده غازی هم نمی‌دانستند که او سردار است. دوست دارم همان ذهنیت از این شهید در ذهنم بماند. جای او پیش ما خالی است و خاطراتی که با او داشتیم فراموش‌نشدنی است.

ابراهیم‌زاده در مورد شرایط سپاهان گفت: روندی که طبق آن به پیش می‌رویم و انتظار هواداران سپاهان این است که خوب بازی کنیم و در زمینه‌های کاری خود عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. وقتی به سپاهان آمدم یک برنامه ترسیم کردم که از شروع تا پایان آن کارمان را با استراتژی ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: بازی سختی با گسترش فولاد پیش رو داریم که تیم با برنامه‌ای است و باید مراقب این تیم باشیم. تیم‌های فیروز کریمی بسیار با برنامه بازی می‌کند و حواس بازیکنان باید جمع باشد.

وی در مورد علت بازی نکردن عزت‌الله پورقاز در بازی قبلی سپاهان اظهار کرد: مصدومیت پورقاز از مدت‌ها قبل رفع شده بود و پس از آن بازی کرد، ولی بعد از آن دو بازی محروم بود و تیم در غیاب او شکل گرفته است و آن چیزی که باید به آن فکر کنیم موفقیت سپاهان است، چه با ابراهیم‌زاده و چه بدون او.

ابراهیم‌زاده در مورد مصدومان سپاهان افزود: ادون حسنی در طول این هفته نتوانست خوب تمرین کند و برای بازی فردا او را در اختیار نداریم، اما خبر خوب این است که جلال‌الدین علی‌محمدی و مسعود حسن‌زاده به تمرینات اضافه شدند و یک ماه آینده می‌توانند بازی کنند. رسول نویدکیا خوشبختانه عمل جراحی کرده است و امیدوارم هرچه زودتر به آمادگی برسد و دوران نقاهت خود را به خوبی سپری کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد بازی فردای تیم فوتبال بانوان سپاهان برابر شهرداری سیرجان و لزوم استقبال هواداران از دو بازی ادامه داد: بازی بانوان را از نزدیک تماشا کرده‌ام و اتفاقاً از نظر فنی از کاری که ارایه می‌کردند لذت بردم. باید به این تیم انرژی مثبت بدهیم که همین شور ور هیجان هواداران می‌تواند در عملکرد بازیکنان تأثیر داشته باشد. همچنین از باشگاه می‌خواهم برای هواداران بانو که علاقمند هستند به تماشای بازی بروند، سرویس تدارک ببیند چون حضور آن‌ها در عملکرد بازیکنان خیلی تأثیر دارد. امیدوارم همانطور که آن‌ها پیشرفت کردند این پیشرفت برای ما هم اتفاق بیفتد.

وی اضافه کرد: امیدوارم هواداران سپاهان در بازی فردا با گسترش فولاد حضور خوبی در ورزشگاه داشته باشند. از هواداران درخواست می‌کنم که قانون را رعایت کنند زیرا هر مبلغی که جریمه شویم می‌توانیم آن را برای رفاه خود هواداران هزینه کنیم.

به گزارش ایمنا، فیروز کریمی، سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز به دلیل ساعت پرواز این تیم به نشست خبری نرسید.

کد خبر 338541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.