متفاوت‌ترین فرایند رشد کسب و کار آینده خود را استارت بزنید

برنامه استارت آپیسم، در زمینه معرفی برترین روش‌های کارآفرینی و ارایه راهکارهای مفید در این عرصه روز شنبه دوازدهم اسفند در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، "استارت آپیسم" رویدادی است که افراد را برای آغاز یک سفر شگفت انگیز در ساخت آینده آماده می کند. هاب به زودی ثبت نام تیم های استارتاپ برای ورود به شتابدهنده با پیشتیبانی مالی و اجرایی همراه اول، دانشگاه صنعتی و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان آغاز می کند. HUBDay استارتاپیسم دروازه ورود به شتابدهنده هاب است.

این رویداد به مدت ۲ ساعت روز شنبه دوازدهم اسفند در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود. شرکت در این همایش رایگان است.

یکی از سخنرانان این برنامه، اکبر هاشمی مدیر بزرگترین رسانه چاپی استارتاپی کشور است که با یک سخنرانی انگیزشی با حال و هوای کارآفرینی، به معرفی تجربه های موفق و شکست خورده استارتاپها و بیان تجربیات خود می پردازد. سخنران دیگر محمد زاهدی نام آشنا در اکوسیستم کارآفرینی کشور است. وی که بنیان گذار ایونت سنتر و اصفهان پلاس است، سابقه برگزاری TEDx را نیز دارد. محمد زاهدی  زیست بوم کارآفرینی و فرصتها و چالشها را معرفی می کند. به علاوه، در حین سخنرانی ها، مدیران هاب درباره نقطه شروع ، راههای پیدا کردن ایده، شرایط و خصوصیات کارآفرین و ... صحبت خواهند کرد.

کد خبر 338516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.