هفته‌ای تحت‌تأثیر دربی تهران/ پرسپولیس قهرمان می‌شود؟

با برگزاری دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر، پرونده فوتبال باشگاهی ایران در سال ۹۶ بسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس از فردا پنجشنبه با برگزاری سه دیدار آغاز می‌شود، روز جمعه با انجام چهار بازی دیدار ادامه می‌یابد و در نهایت روز شنبه به پایان می‌رسد.

با توجه به تعطیلی یک ماهه لیگ برتر به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی، دیدارهای هفته بیست و پنجم آخرین مسابقات فوتبال باشگاهی ایران در سال ۹۶ هم محسوب می‌شود.

روز نخست هفته بیست و پنجم لیگ برتر با دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و ذوب‌آهن اصفهان در بوشهر آغاز می‌شود و با دربی تهران به پایان می‌رسد. پارس جنوبی یکی از رقبای اصلی ذوب‌آهن برای نایب‌قهرمانی لیگ برتر است که باعث شده دیدار دو تیم شش امتیازی محسوب شود.

پرسپولیس که با ۵۷ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی ایستاده است، تنها سه امتیاز با مسجل شدن قهرمانی‌اش در لیگ هفدهم فاصله دارد و این موضوع، اهمیت دربی تهران را دوچندان کرده است. از طرف دیگر استقلال هم نمی‌خواهد شانس خود برای نایب‌قهرمانی در لیگ برتر را از دست بدهد و در دربی فردا به دنبال کسب امتیاز خواهد بود. قرار است دربی هشتاد و ششم فوتبال تهران در حضور جیوانی اینفانتینو، رییس فدراسیون جهانی فوتبال برگزار شود.

در دیگر دیدار روز پنجشنبه نیز تراکتورسازی در تبریز میزبان پیکان تهران است. تراکتورسازی که امسال از جمع مدعیان لیگ برتر دور افتاده، در این بازی به دنبال جبران شکست یک بر صفر دور رفت است.

در یکی از مسابقات روز جمعه، پدیده مشهد رده سیزدهمی میزبان سپیدرود رشت رده چهاردهمی است. نتیجه این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی از جمله سپاهان مهم است.

سپاهان نیز از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز جمعه در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان گسترش فولاد تبریز است. این مسابقه یکی از شش فینال پیش روی شاگردان ابراهیم‌زاده برای بقا در لیگ برتر خواهد بود.

در دیداری همزمان با این مسابقه، سایپا به مصاف فولاد خوزستان می‌رود. هر دو تیم ۳۸ امتیازی هستند و رده‌های ششم و هفتم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند. دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در آخرین مسابقه روز جمعه هم صنعت نفت آبادان میزبان تیم انتهای جدولی مشکی‌پوشان مشهد است.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز شنبه با دیدار استقلال خوزستان و نفت تهران به پایان می‌رسد. دو تیم از فانوس به دستان لیگ برتر هستند و به سه امتیاز دیدار روز شنبه نیاز دارند.

برنامه کامل دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

پنج‌شنبه ۱۰ اسفندماه

پارس جنوبی جم - ذوب‌آهن اصفهان، ورزشگاه تختی جم، ساعت ۱۵

تراکتورسازی تبریز - پیکان تهران، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، ساعت ۱۵

استقلال تهران - پرسپولیس تهران، ورزشگاه آزادی تهران، ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه

جمعه ۱۱ اسفندماه

پدیده مشهد - سپیدرود رشت، ورزشگاه ثامن مشهد، ساعت ۱۵

سپاهان اصفهان - گسترش فولاد تبریز، ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه

سایپا - فولاد خوزستان، ورزشگاه پاس تهران، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه

صنعت نفت آبادان - مشکی‌پوشان مشهد، ورزشگاه تختی آبادان، ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه

شنبه ۱۲ اسفندماه

استقلال خوزستان - نفت تهران، ورزشگاه غدیر اهواز، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه

کد خبر 338464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.