مسیر دسترسی به آبشار سمیرم بازگشایی شد

سمیرم- معاون شهردار سمیرم با اشاره به بازگشایی مسیر آبشار سمیرم برای گردشگران گفت: لوله گذاری آب شرب برای تامین آب آشامیدنی این مجموعه در دست اقدام است.

مرتضی افشاری در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم اظهار کرد: حدود سه ماه قبل حفاری برای لوله کشی و تامین آب شرب مجموعه آبشار از مسیر ورودی و در حاشیه مسیر اصلی آغاز شده بود که با توجه به نبود بارش برف و باران در این مسیر و همچنین تعداد کم گردشگر بهترین فرصت برای عملیاتی کردن پروژه بود.

وی خاطرنشان کرد: سه تا چهار کیلومتر لوله گذاری نیز در ۱۰ روز گذشته انجام شده و همچنین مسیر اصلی عبور و مرور مردم و گردشگران نیز به طور کامل بازگشایی و تردد به روال عادی بازگشته است.

معاون شهرداری سمیرم گفت: تعطیلات عید و به ویژه فصل‌های بهار و تابستان شاهد حضور گردشگران و مسافران در این مکان تفریحی از سراسر کشور هستیم و همین امر ضرورت احداث این خط لوله را با توجه به حجم زیاد مسافران بیشتر کرد.

به گزارش ایمنا، منطقه گردشگری آبشار سمیرم یکی از جاذبه‌های طبیعی شهرستان سمیرم بوده که ارتفاع این آبشار ۷۰ متر و پوشیده از درختان چنار و صنوبر است که در فصل پاییزی مناظر رنگارنگی به وجود می آورد.

شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

کد خبر 338413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.