سبدهایی غذایی بین مددجویان نطنزی توزیع می‌شود

نطنز- مدیر کمیته امداد نطنز گفت: تعداد ۱۵۰۰ سبدغذایی و ۶۰۰ بن کفش و لباس در آستانه سال نو بین مددجویان برای افراد و دانش آموزان بی بضاعت و ایتام شهرستان تامین خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، محمد رضا مومی اردستانی صبح امروز(دوشنبه) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با جذب کمک های مردمی و همراهی خیران سبدهای غذایی شامل گوشت، مرغ، برنج و روغن به همه مددجویان اهداء می شود.

مدیر کمیته امداد نطنز از تلاش برای اعطاء بن خرید کفش و لباس به دانش آموزان بی بضاعت یا کم بضاعت زیر پوشش کمیته امداد در آستانه سال جدید خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بسیاری از خانواده های نیازمند، توان تامین نیازهای خانواده و دانش آموزان خود را ندارند، انتظار می رود تا خیران شهرستان با کمک‌های خداپسندانه ما در اجرای طرح های نوروزی یاری کنند.

وی افزود: حضور فعال مردم، مسئولان و خیران در طرح «هر شهروند حامی یک خانواده» که برای تامین نیازهای مادی نیازمندان و مددجویان زیر پوشش توسط این نهاد انجام می شود، می تواند شادی را میهمان سفره آن ها کند.

مدیر کمیته امداد نطنز گفت: کسانی که تمایل دارند در این امر خیر شرکت کنند، می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۵۲۹۶۸۵۸۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۰۴۶۸۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد شهرستان واریز کنند.

کد خبر 338294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.