باران؛ یک روز در میان مهمان امدادگران «آسمان»/ادامه عملیات جستجو ها از فردا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در صورت بهبود اوضاع جوی، عملیات جستجو برای یافتن و انتقال پیکرها مسافران پرواز تهران_ یاسوج از سر گرفته می‌شود.

حسن خدابخش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اوضاع جوی منطقه حادثه هواپیمای تهران_ یاسوج اظهار کرد: اوایل فردا (دوشنبه ۷ اسفند) باران در نواحی جنوبی محل حادثه تا اوایل سه‌شنبه قطع می‌شود اما در این مدت شاهد وزش باد خواهیم بود که باید مراقب آن بود.

وی افزود: پس از این پیش بینی می شود دوباره شاهد بارش باران باشیم و این روند احتمالا تا چهارشنبه ادامه داشته باشد.

 رییس اداره پیش بینی هواشناسی اوضاع جوی امروز (یکشنبه ۶ اسفند) را چنین تشریح کرد: سامانه‌های بارشی از آسمان محل سقوط هواپیما در ناحیه جنوبی خارج و اوضاع برای جستجو مناسب تر می‌شود.

اعزام امدادگران به سی سخت

محسن مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه از فردا (دوشنبه ۷ اسفند) عملیات جستجو و انتقال پیکر مسافران پرواز تهران- یاسوج از سر گرفته می‌شود، اظهار کرد: البته این مهم در صورتی که شرایط آب و هوایی مساعد باشد عملی است.

وی با اشاره به نحوه جستجو اضافه کرد: دقایقی قبل امدادگران به منظور هماهنگی های بیشتر به سمت منطقه سی سخت اعزام شدند. گروهی از امدادگران از منطقه شمالی (سی سخت در کهگیلویه و بویر احمد) و امدادگرانی دیگر از سوی پادنا این عملیات را فردا، دنبال می کنند.

مدیرعامل هلال احمر اصفهان ضمن ابزار امیدواری از اینکه فردا شرایط آب و هوایی مساعد باشد اضافه کرد که این عملیات با همراهی ۶ تیم ۵ نفره دنبال می شود.

کد خبر 338198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.