در استعدادیابی یک گام از سایر استان‌ها جلوتر هستیم

رییس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: در نخبه‌پروری و استعدادیابی یک گام از استان‌های دیگر جلوتر هستیم و در طول یک سال گذشته ۱۴ جشنواره استعدادیابی در استان برگزار کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تکابی ظهر امروز (شنبه) در مجمع عمومی سالیانه هیأت تنیس روی میز استان اصفهان اظهار کرد: یک سال از انتخاب مجدد من به عنوان رییس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان می‌گذرد. با همکاری تمام همکارانم در این هیأت تلاش کردیم با ساماندهی رویدادهای ورزشی، ورزش قهرمانی را توسعه دهیم و با وجود بازسازی و تجهیز خانه تنیس روی میز، تقویم اجرایی هیأت به طور کامل اجرایی شده است.

تکابی با اشاره به اینکه میزبانی مسابقات کشوری، انتخابی تیم‌های ملی، جشنواره استعدایابی و اعزام به تمام مسابقات قهرمانی کشور برنامه‌های روتین هیأت تنیس روی میز استان اصفهان است، گفت: تنها استانی هستیم که لیگ پویایی داریم که این لیگ ۹ ماه طول می‌کشد و برندهای مطرحی همچون توکا فولادی و یا نامی نو در آن حضور دارند.

وی ادامه داد: سال آینده برندهای مطرح دیگری نیز در لیگ استان حاضر می‌شوند و امیدوارم بعد از حضور در لیگ استان، مانند شرکت نامی نو در لیگ برتر نیز تیم‌داری کنند.

رییس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان به حضور ۶۰۰ نفر تماشاگر در تقابل تیم‌های توکافولاد و نامی نو گریزی زد و افزود: حضور این تعداد تماشاچی در سالن مسابقات تنیس روی میز بی‌سابقه بوده‌ است و حضور بازیکنان مطرحی همچون نوشاد عالمیان و افشین نوروزی باعث جذابیت لیگ در استان شده‌ است.

تکابی به موضوع جشنواره‌های استعدادیابی پرداخت و گفت: در نخبه‌پروری و استعدادیابی یک گام از استان‌های دیگر جلوتر هستیم و در طول یک سال گذشته ۱۴ جشنواره استعدادیابی در استان برگزار کردیم که در سطح کشور بی‌نظیر است.

وی با گلایه از برخی شهرستان‌های کم کار افزود: برخی شهرستان‌ها جشنواره استعدادیابی را برگزار نکرده‌اند که امیدوارم تا فروردین ماه سال آینده اقدام به برگزاری آن کنند.

تکابی ادامه داد: نخستین دوره مربیگری سطح یک در اصفهان برگزار شد که مربیان آقا و خانم در این کلاس حضور داشتند و تا امروز بیش از ۷۰ مربی بین‌المللی در استان داریم که نکته‌ قابل توجهی است.

تکابی به اعلام آمادگی استان اصفهان برای میزبانی از رویداد روز جهانی تنیس اشاره کرد و گفت: از فدراسیون خواسته‌ایم با فدراسیون جهانی مکاتبه کند تا این رویداد فرودین ۱۳۹۸ در اصفهان برگزار شود. البته برای این کار به همکاری تمام سازمان‌ها به خصوص اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیازمندیم.

کد خبر 338157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.