مهاجری: تاوان جوانگرایی را می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: با وجود تمام مشکلاتی که داشتیم، بازیکنانم امروز جوانمردانه بازی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا مهاجری پس از شکست دو بر یک تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، در نشست خبری این مسابقه اظهار کرد: به تیم شایسته ذوب‌آهن برای این پیروزی تبریک می‌گویم و امیدوارم این تیم در ادامه راه نیز موفق باشد.

وی افزود: با وجود تمام مشکلاتی که داشتیم، بازیکنانم امروز جوانمردانه بازی کردند و تمام تلاش خود را در زمین انجام دادند، اما به خاطر یک لحظه غفلت در ثانیه‌های پایانی شکست خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: روزهای زیادی را به دلیل بی‌توجهی مسئولان شهر مشهد از دست دادیم و بازیکنان در اعتصاب بودند و بازی نکردند، اما از عملکرد بازیکنانم راضی هستم که پا پس نکشیدند و مردانه جنگیدند. گل خوردیم و خیلی سخت به بازی برگشتیم. در آغاز نیمه دوم چندین موقعیت داشتیم و ذوب‌آهن نیز چند موقعیت داشت، اما تفاوت ما و ذوب‌آهن در مستطیل سبز همان چند روزی است که به هر دلیل تمرین نداشتیم.

مهاجری ادامه داد: اگر بازیکنان باتجربه‌ای روی نیمکت داشتیم، امروز در دقایق پایانی شکست نمی‌خوردیم. بازیکنان پدیده جوان هستند و باید تاوان جوانگرایی را داد. رفتن راحت است و ماندن و کار کردن در این شرایط سخت است.

وی اظهار کرد: امروز، روز تلخ و شیرینی برای پدیده بود؛ شیرین به دلیل همت و تلاش بازیکنان و تلخ به دلیل شکستی که در دقیقه ۹۴ متحمل شدیم.

مهاجری در مورد ارزیابی فنی خود از شرایط ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ذوب‌آهن از هر نظر تیمی حرفه‌ای و از بهترین تیم‌های ایران است و قطعاً قلعه‌نویی این توان را دارد که با ذوب‌آهن در آسیا موفق باشد. بازیکنان تعویضی ذوب‌آهن می‌توانند در هر تیمی یک مهره تأثیرگذار باشند و این نشان می‌دهد مدیران و کادرفنی ذوب‌آهن می‌دانند در چه مسیری قدم برمی‌دارند.

کد خبر 338156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.