شناگران اصفهان قهرمان ایران شدند

مسابقات شنای مسافت بلند قهرمانی کشور، جام فجر پارسیان گرامیداشت زنده‌یاد آرمان حاجی‌نژاد با معرفی نفرات و تیم‌های برتر در شیراز به کار خود پایان داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی هیأت شنا استان اصفهان، مسابقات شنای مسافت بلند قهرمانی کشور جام فجر پارسیان، گرامیداشت زنده یاد آرمان حاجی‌نژاد به‌مدت سه روز و با حضور ۳۰۰ ورزشکار در قالب ۳۳ تیم از ۱۳ استان کشور در رده‌های سنی ۱۱ -۱۲ سال و ۱۳- ۱۴ سال در مجموعه ورزشی انقلاب شیراز برگزار شد.

در بخش تیمی:

در رده سنی ۱۱ -۱۲ سال که با حضور شناگرانی از سراسر کشور و در ۱۵ رشته تیمی و انفرادی برگزار شد، تیم شهید شوشتری خراسان رضوی با ۳۵۸ امتیاز و همچنین تیم هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه نیز با ۳۵۸ امتیاز به صورت مشترک به عناوین قهرمانی دست یافتند و تیم اصفهان (الف) با ۲۹۱ امتیاز مقام سوم را کسب کرد.

تیم‌های هیأت شنای استان فارس با ۲۰۹ امتیاز و استان مرکزی نیز با ۲۰۳ امتیاز عناوین چهارم و پنجم این رده سنی  را کسب کردند.

در رده سنی ۱۳ -۱۴ سال که در ۱۸ رشته تیمی و انفرادی برگزار شد، تیم اصفهان (الف) با ۴۸۲ امتیاز به‌عنوان قهرمانی دست یافت. تیم بازرگانی مدنی زنجان با  ۴۰۴ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم هیأت شنای استان فارس با ۳۱۷ امتیاز به عنوان سومی این رقابت‌ها دست یافت.

در این رده سنی تیم شهید شوشتری خراسان رضوی با ۲۷۵ امتیاز و تیم استان مرکزی با ۲۰۳ امتیاز به عناوین چهارم و پنجم دست یافتند.

در بخش انفرادی:

دانیال شفیعی شناگر تیم رودهن در رشته ۵۰ متر کرال پشت در رده سنی ۱۱ -۱۲ سال موفق شد با ثبت رکورد ۳۱ ثانیه و ۶۲ صدم ثانیه، ۵۸ صدم ثانیه رکورد کشور را در این رشته بهبود بخشد.

دانیال شفیعی همچنین در رشته ۵۰ متر آزاد رده سنی ۱۱- ۱۲ سال نیز موفق شد با ثبت رکورد ۲۷ ثانیه و ۹ صدم ثانیه به میزان ۶۰ صدم ثانیه رکورد کشور را در این رشته بهبود بخشد.

در رشته ۵۰ متر کرال پشت رده سنی ۱۱-۱۲ سال نیز محمدصالح فصیحی شناگر تیم اصفهان موفق شد با ثبت رکورد ۳۲ ثانیه و ۲۰ صدم ثانیه رکورد قبلی را به میزان ۵۳ صدم ثانیه بهبود بخشد.

در آیین اختتامیه این مسابقات که با حضور محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس و ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش شنای استان فارس برگزار شد به تیم‌ها و نفرات برتر جام و مدال قهرمانی اهدا شد.

رییس فدراسیون شنا تقویت رده‌های سنی پایه را از مهم‌ترین برنامه‌های این فدراسیون اعلام کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای مطرح شدن شنای کشور در سطوح بین‌المللی انجام گرفته است.

کد خبر 338149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.