فوتبال پیشکسوتان را دریابید

سرمربی تیم فوتبال پیشکسوتان ذوب‌آهن گفت: امیدوارم به بازیکنان پیشکسوت از نظر سخت‌افزاری بیشتر رسیدگی شود.

اکبر دادفرنیا در مورد قهرمانی تیمش در مسابقات فوتبال پیشکسوتان استان اصفهان، به خبرنگار ایمنا گفت: قهرمانی در این رده سنی مطرح نیست و اصل مطلب، حضور پیشکسوتان در این جمع بود و هیچ فرقی نمی‌کند چه تیمی قهرمان شود و چه تیمی قهرمان نشود.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها ۱۶ تیم با هم بازی کردند و کم کم بالا آمدند. امیدوارم به بازیکنان پیشکسوت از نظر سخت‌افزاری بیشتر رسیدگی شود و اگر همین الان ورزشگاه تختی را بررسی کنید، می‌بینید که چقدر کثیف است.

سرمربی تیم فوتبال پیشکسوتان ذوب‌آهن ادامه داد: رده سنی پیشکسوتان از نظر بودجه دچار مشکل است و هیأت فوتبال و باشگاه‌ها باید برای رفع این مشکل دست به دست هم دهند. تعداد پیشکسوتان بالای ۵۵ سال اصفهان زیاد است، ولی ما دو یا سه نفرشان را به زمین می‌فرستیم و به نظر من برای رده سنی ۵۵ سال به بالا باید مسابقاتی مجزا با تیم‌های شش یا هفت نفره در یک زمین هندبال برگزار شود.

دادفرنیا گفت: سایر پیشکسوتان هم در رده‌های سنی ۴۰ تا ۴۵ سال و ۴۵ تا ۵۰ سال بازی کنند و آن وقت است که می‌توانیم بگوییم به پیشکسوتان رسیدگی شده است. در حال حاضر بیشتر این بازیکنان ذخیره هستند، در صورتی که از نظر روحی و روانی شکننده‌اند و هنگامی که خاطرات خود را در زمین می‌بینند و روی نیمکت نشسته و نمی‌توانند در زمین بازی کنند، ناراحت می‌شوند. توصیه‌ام این است که این موضوع را به هیأت فوتبال اصفهان پیشنهاد دهید چون به ما می‌گویند پول نداریم که این کار را انجام بدهیم، در صورتی که می‌توان به جای ۱۶ تیم، مسابقات پیشکسوتان را با چهار تیم بالای ۵۵ سال برگزار کرد.

وی اضافه کرد: اگر برای پیشکسوتان بالای ۵۵ سال و برای فوتبالیست‌های زیر ۵۰ سال مسابقات مجزا برگزار شود، آن وقت می‌توانیم بگوییم به پیشکسوتان احترام گذاشته شده و همه هم بازی کردند و من به عنوان مربی شرمنده بازیکنانم نمی‌شوم.

کد خبر 338132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.