راهیابی پنج نمایش از استان اصفهان به جشنوارۀ تئاتر معلولین منطقه‌ای آفتاب

پنج نمایش از اصفهان، خمینی‌شهر، شهرضا و سمیرم به پنجمین جشنوارۀ تئاتر معلولین منطقه‌ای آفتاب راه یافت.

کارگردان نمایش "به یک اتفاق ساده نیازمندیم" در گفت‌ و گو با خبرنگار ایمنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در بخش صحنه‌ای پنجمین جشنوارۀ تئاتر معلولین منطقه‌ای آفتاب، نمایش‌های "شازده کوچولو" به کارگردانی نیلوفر هرندی‌زاده از اصفهان، "افسانۀ نصفه نیمه" به کارگردانی اعظم باباییان از خمینی شهر، "گرگم و گله می برم" به کارگردانی عاطفه کاوه از سمیرم، "کوتی و موتی" به کارگردانی احسان صانعی از شهرضا و در بخش خیابانی، نمایش بنده با عنوان "به یک اتفاق ساده نیازمندیم" از اصفهان حضور خواهد داشت.

مجتبی خلیلی با اشاره به نام عوامل نمایش خود گفت: گروه نمایشی "به یک اتفاق ساده نیازمندیم" به سرپرستی امیر شیخ جبلی به این جشنواره راه یافته و حسن همتی که توان‌خواه جسمی حرکتی است به عنوان بازیگر در آن ایفای نقش می‌کند. طراحی فضای نمایش نیز بر عهدۀ الهه محمودی یکتاست که او هم معلول جسمی حرکتی است. همچنین پویا عباسعلی زاده طراح لباس و زهرا گرگ یراقی، مسئول موسیقی نمایش از جمله عزیزانی هستند که توان‌خواه جسمی حرکتی هستند و طراح پوستر و بروشور نمایش ما نیز بر عهدۀ زهرا آذری است که یک ناشنواست.

نویسندۀ این نمایش خاطرنشان کرد: جشنوارۀ تئاتر معلولین منطقه‌ای آفتاب هر سال در یکی از استان های کشور برگزار می‌شود و امسال اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری میزبان پنجمین دوره از این جشنواره است. این جشنواره از ۱۲ تا ۱۵ اسفندماه با اجرای ۲۰ نمایش از استان‌های مختلف کشور در شهرکرد برپا می‌شود.

کد خبر 338107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.