افتتاح نخستین سالن تیراندازی نجف آباد به نام شهید حججی

نجف آباد- رییس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی این شهر با مساحت ۳۰۰ متر مربع که به نام شهید مدافع حرم محسن حججی نامگذاری شده، اسفندماه جاری افتتاح خواهد شد.

سید محمد طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، با اشاره به صرف اعتبار ۳۰۰ میلیون تومانی برای احداث و تجهیز این سالن اظهار کرد: همزمان با این سالن که دارای هشت خط تیراندازی است، استخر سرپوشیده مجموعه نیز پس از گذشت نزدیک به ۱۷ سال از کلنگ زنی، افتتاح می شود.

طباطبایی از قهرمانی نوجوانان هندبالیست این شهرستان در رقابت های قهرمانی کشور خبر داد و گفت: میزبانی بازی ها با ترکیب سروش قاسمی، مسعود شریفی، بهنام ربانی، محمدحسین خیری، امیرحسین ایوبی پور، احمد خدایی، ابوالفضل ایمی، مهدی شریفی، محسن جعفری، علی رهنما، علی کافی، سید علی مصطفوی، محمدرضاصادقی، امیرحسین پریشانی، محمدرضا امیری و مجید ابوالقاسمی در بین هشت تیم به سکوی اول دست پیدا کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ادامه داد: در رقابت های بدمینتون آموزشگاه های استان هم تیم اعزامی نجف آباد عنوان نایب قهرمانی را در بخش تیمی کسب کرد و در رده انفرادی نیز ورزشکاران اعزامی موفق به کسب دو طلا و دو نقره شدند.

وی افزود: فاطمه شکوری در مقطع ابتدایی عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم دو نفره بهار السادات حسینی و نگار قناتیان نیز نشان طلای مقطع متوسطه را به دست آوردند. نایب قهرمانی زینب امید قائمی در مقطع متوسطه و تیم دو نفره مهسا قربانی و مریم یزدانی در بخش آزاد دیگر افتخار تیم اعزامی محسوب می شد.

طباطبایی گفت: در رقابت های تنیس روی میز آموزشگاه های استان نیز که به میزبانی اصفهان به کار خود پایان داد، تیم سارا سلیمانی، عاطفه محمدی و صبا ایزدی به عنوان سومی دست پیدا کردند.

کد خبر 338082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.