مهاجری: بها دادن به برخی بازیکنان اشتباه است

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: احساس می‌کنم بها دادن به برخی بازیکنان به تیم کمکی نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا مهاجری بعدازظهر امروز (جمعه) در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، با تسلیت حادثه هوایی اخیر و درگذشت جمعی از هموطنان در آن، اظهار کرد: فردا با یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داریم. تیمی که در نیم‌فصل دوم شرایط را به سود خود تغییر داده و این موضوع، کار را برای ما سخت می‌کند؛ هرچند بازی مقابل ذوب‌آهن برای بازیکنان ما ایجاد انگیزه می‌کند.

وی در مورد کنار گذاشتن چند بازیکن پدیده از جمله محمد قاضی و محمدرضا خلعتبری افزود: بحث کنار گذاشتن نیست. شهاب گردان مصدوم است، ولی احساس می‌کنم بها دادن به برخی بازیکنان به تیم کمکی نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد ادامه داد: اتحاد تیمی را حفظ می‌کنیم و همه تلاشمان را انجام می‌دهیم و مطمئناً این تلاش در بازیکنان با انگیزه هم وجود دارد. این بازیکنان برای تیم زحمت کشیده‌اند و این بحث‌ها زیبنده آنها نیست؛ هرچند مسئولان شهر مشهد باید کمک کنند تا مشکلات پدیده کمتر شود. مشکلات مالی در همه تیم‌ها وجود دارد و امیدوارم این مشکلات به زودی رفع شود تا از اعتبار فوتبال خود دفاع کنیم.

مهاجری در مورد هدف‌گذاری برای تیمش در این فصل گفت: قرار گرفتن در بین پنج تیم بالای جدول هدف من بود که در نیم‌فصل نخست محقق شد، اما در نیم‌فصل دوم به دلیل کسر امتیاز و شرایطی که به وجود آمد، از هدف خود دور شدیم.

وی اضافه کرد: برای فوتبال اصفهان و تیم ذوب‌آهن آرزوی موفقیت دارم و از امکاناتی که در اختیار ما قرار دادند هم تشکر می‌کنم.

کد خبر 338059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.